نائب قهرمانی سیدمحمد ساداتی تیله بنی در مسابقات آسیایی بازیهای ساحلی ویتنام ۲۰۱۶ / به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، پنجمین دوره بازیهای ساحلی آسیا ۲۰۱۶ از ۳ الی ۱۲ مهرماه ۱۳۹۵ در شهر دانانگ ویتنام در حال پیگری است. در این مسابقات که در ۱۲ رشته ورزشی برگزار می شود کاروان ایران  در ۹ رشته شرکت کرده است. در رشته کشتی ساحلی سیدمحمد ساداتی تیله بنی، کشتی گیر چهاردانگه ای ساحلی کشور در وزن ۹۰ کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بود. سید محمد ساداتی تیله بنی در گروه B مقدماتی در این مسابقات ابتدا حریفی از قرقیزستان را شکست داد و در دیدار دوم به مصاف جعفرخان از قطر رفت که موفق شد این حریف قطری را هم با نتیجه ۱ بر صفر شکست دهد. ساداتی در سومین دیدار مقدماتی خود مقابل رجب نصری از افغانستان قرار گرفت و موفق به شکست این کشتی گیر افغان شد.

sadati

سید محمد ساداتی تیله بنی در چهارمین دیدار مقابل زوشن لین از چین قرار گرفت و توانست با شایستگی ضمن شکست این حریف چیتی به فینال وزن ۹۰ کیلوگرم این مساقبات راه یابد.

sadati-nemenahaei

کشتی گیر چهاردانگه ای تیم ملی در دیدار فینال مقابل حریف قدرتمند خود محمد اینام از پاکستان قرار گرفت و یک بر صرف مقابل این حریف قدرتمند پاکستانی متحمل شکست شد و به مدال نقره پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی ۲۰۱۶ ویتنام در وزن ۹۰ کیلوگرم رشته کشتی ساحلی دست یافت.

sadati-final

سیدمحمد ساداتی علی رغم آسیب دیدگی از ناحیه ی کتف که چند وقتی با آن دست به گریبان بود و در مسابقات ۲۰۱۶ کشور کرواسی هم او را آزار می داد، توانست با شایستگی یک مدال طلای جهانی و یک مدال نقره آسیایی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

sadati-1

sadati-2

گزارش از: احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه

……………………………………………………………………………………….

انجمن فرهنگی سادوای بالاده کسب مدال نقره سیدمحمد ساداتی تیله بنی و ایستادن بر سکوی دوم آسیا را به جوان شایسته، محجوب و بااخلاق تیله بن و خانواده گرامیش و اهالی دوسرشمار شادباش گفته و برایشان آرزوی تداوم موفقیتهای ورزشی در میادین جهانی را دارد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۱ مهر ۱۳۹۵
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
شورای اسلامی بالاده گفت

با سلام
ضمن عرض تبریک به این جوان شایسته و خانواده محترم موفقیتهای جهانی بیش از پیش را در میادین ورزشی آرزومندیم.