خانم مریم ساداتی بالادهی قهرمان تکواندوی خردسالان / خانم سیده مریم ساداتی فرزند آقای سیدعلی ساداتی و نوه سید آقاجان ساداتی (و نتیجه مرحوم میررحیم ساداتی) متولد سال ۱۳۸۳، کلاس چهارم ابتدایی و در شهر نکا استان مازندران ساکن هستند.  ورزش رزمی تکواندو را از کلاس اول ابتدایی آغاز کرده و پس از مدتی تمرین در باشگاه «شهید حسینی اصل» نکا و زیر نظر مربی زحمتکش خانم محمد نژاد در مسابقات نونهالان در سطح آموزشگاه های شهر نکا به مقام قهرمانی رسیدند و در ادامه فعالیت رزمی خود در بهمن ماه سال گذشته (۱۳۹۲) در سطح نوجوانان مازندران و با حضور ۸۰ تکواندوکار از تمامی شهرستان های استان به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافتند.

حمایت مالی از قهرمان نونهال تکواندوکار بالادهی برای شرکت در مسابقات استانی را جناب آقای شکرالله آخوندی بالادهی مدیر محترم شرکت خدماتی حقیقت بار برعهده گرفته بودند که این اقدام ایشان، شایسته سپاس و تقدیر می باشد و امیدواریم نونهالان و نوجوانان ورزشکار با حمایت بزرگترهای بالاده به اوج قله های پیشرفت و افتخار برسند.

در سال ۱۳۹۰ نیز خانم مهرانه چهاردهی در مسابقات سبک رزمی «شیتوریوشوکوکای یونیون» تهران برای اعزام به ایتالیا قهرمان شده بودند که متاسفانه به دلیل مشکل مالی نتوانستند در این تورنمنت بین المللی حضور یابند. (لینک خبر و مصاحبه)

 


اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده برای خانم ساداتی آرزوی موفقیت های بیشتر و ایستادن بر سکوهای قهرمانی کشوری و جهانی را آرزو داشته و به خانواده محترم ساداتی تبریک می گویند.

با تشکر از سرکار خانم ساداتی مادر گرامی مریم خانم جهت تماس با مدیر سایت سادوا و آقایان شکرالله آخوندی و سیدیاور هاشمی بالادهی برای فرستادن گزارش و عکس٫

سایت سادوا آمادگی دارد تا نسبت به معرفی نوجوانان، جوانان و افراد موفق بالادهی اطلاع رسانی نماید.

لازم به ذکر است که این گزارش در پایگاه خبری چهاردانگه نیوز نیز منتشر شده است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام خداقوت. تبریک به عمو کوچولوی عزیز و خانواده محترم. آرزوی توقیق روزافزون برای ایشان و دیگر جوانان این مرز و بوم دارم. تشکر دارم از سادوا که خیلی خوب و بصورت روشن این قهرمان ها و خانواده محترم شان را معرفی می کند.

با سلام. این افتخار را به خانواده این عزیز و همه بالادهی ها تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان در همه مراحل زندگی آرزوی پیروزی دارم.

به مریم خانم و خانواده محترمش بابت قهرمانی این نوجوان بالادهی تبریک می گم و امیدوارم که با توجه با سن کم و آینده ی روشن مریم خانم، قهرمانی در کشور و جهان و المپیک رو ببینیم.

سلام به همه عزیزان و بخصوص خانواده محترم ساداتی.
مریم خانم موفقیت شما را در زمینه فعالیتهای ورزشی تبریک گفته و امیدوارم در ادامه زندگی موفق و پیروز باشید.

سید مصطفی ساداتی گفت

اولاً جا داره از همینجا کسب این موفقیت بزرگ رو به خانواده ی ایشون تبریک عرض کنم دوماً اینکه از آقای آزموده بابت اطلاع رسانی تشکر میکنم

سید مهدی ساداتی بالادهی گفت

سلام
مریم خانم
ضمن تشکر و قدردانی از خانواده ی عموی عزیزم به خاطر زحمات فراوان در رسیدن شما بر قله ی قهرمانی این موفقیت را به شما تبریک میگویم