نامه شوراهای اسلامی منطقه نرماب دوسر به مهندس محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس/ نقل از پایگاه خبری نرماب دوسر/ نامه ای از طرف شوراهای اسلامی روستاهای آغوزگله، سواسره، آتنی، تیلک، بالاده، قلعه، پائین ده، تیله بن، میرافضل و واوسرنو به مهندس محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس در ارتباط با راه سیاوشکلا تا بالاده و مسیر درون روستای سیاوشکلا نوشته شده که متن آن به شرح زیر است:

شماره ۲۱

تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۲

محضر مبارک نماینده محترم شهرستان ساری جناب آقای مهندس دامادی

احتراماً به استحضار می رساند با توجه به اینکه گزارشات شوراهای اسلامی روستاهای آغوزگله، سواسره، آتنی ، تیلک، بالاده، قلعه، پائین ده، تیله بن، میرافضل و واوسرنو که مسیر ارتباطی آن از وسط روستای سیاوشکلا شروع می شود در انتهای آن به روستاهای فوق الذکر و راه ارتباطی استان سمنان ختم می شود و از طرف شوراهای اسلامی قبلاً به اطلاع جنابعالی رسیده بود و اینک شرکت راهسازی مشغول جاده سازی آغوزگله تا میرافضل می باشد و مشکل اصلی اهالی روستاهای فوق جهت رفت و آمد در داخل روستای سیاوشکلا می باشد به خصوص در فصل زمستان و موقع بارندگی و تا کنون حدود ۱۵ الی ۱۶ دستگاه از وسایل نقلیه در این مسیر منحرف شده اند، باید جلوی حوادث احتمالی در آینده گرفته شود.

با توجه به اینکه مشورت هایی با مسئولین اداره راه بویژه آقای مهندس عباسی معاون محترم راه روستایی شده، انحراف مسیر فوق از اولین پیچ روستای سیاوشکلا به طول ۱۰۰۰ متر به جاده اصلی فوق الذکر می تواند حدود ۹۵% از مشکلات روستاهای منطقه را حل کند و یا باید برای سربالایی فکر اساسی شود که مردم دچار در آینده نشوند. ضمناً حدود دو سال است که پیمانکار اداره راه و ترابری در منطقه مشغول مرمت جاده می باشند و زیرسازی آن به اتمام رسیده و آماده آسفالت می باشد ولی تاکنون اقدام نشده و مردم منطقه در مضیقه می باشند. لذا از جنابعالی تقاضا عاجزانه داریم که مشکلات مردم منطقه برطرف گردد تا براحتی بتوانند تردد بنمایند.

 

برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر و کیفیت بهتر روی آن کلیک کنید.

………………………………………………………………………………………..

سادوا: منطقه نرماب دوسر در دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه ساری واقع شده و روستاهای ایلال، سیاوشکلا، آغوزگله، گلخوران، سواسره، تیلک، آتنی، بالاده، قلعه، پائین ده، تیله بن، میرافضل و واوسرنو در  قسمت شرقی و روستاهای سنام، سعیدآباد، عقیه خیل، کمرکلا، ذکریاکلا، میلادشت، گالباغ، چهاررودبار و بندبن در قسمت غربی منطقه واقع شده اند و جاده این دو قسمت در ارتفاعات قبل از «کاردکلا دره » از هم جدا می شود. (با سپاس از آقای آرمان رضایی برای ارسال توضیحات تکمیلی شان در باره نام  روستاهای نرماب دوسر).

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۶ آذر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

امیدوارم به این نامه ترتیب اثر داده بشه و یکی از مهم ترین عوامل رشد یه منطقه یعنی راه ارتباطی بزودی آماده بهره برداری بشه.

امیر چهاردهی بالادهی گفت

انشاالله این مشکلات به زودی حل شود و مردم دیگر مشکلی برای رفت و آمد نداشته باشند.
از تمام دست اندرکارانی که باعث شدن این مشکل بزرگ به زودی حل شود تشکر فراوان می کنیم. التماس دعا.
……………………………………….
سادوا: ما هم امیدواریم این مشکل بسیار کوچک برای دولت (و بسیار بزرگ برای ما مردم محروم این دیار) به زودی حل شود. فعلاً که بقول آقای اسد مدیر کل راه استان، هوا مناسب نیست!

با توجه به شناختی که از آقای محمد دامادی داریم که مانند پدر بزرگوار و مرحوم خویش همیشه به مناطق محروم توجه دارند؛ امیدوارم این مشکل با قلم عنایت ایشان و مسئولین مازندران رفع شود و مردم را از بن بست کاری در منطقه نجات دهند.
همکاری شوراهای روستاهای منطقه هم باعث سرافرازی است و انشاالله ادامه یابد.