بازدید مهندس دامادی و تنی چند از مسئولان از منطقه نرماب دوسر/ مهندس محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به همراه آقای واحدی فرماندار ساری، آقای مجیدی معاون عمرانی فرماندار، مهندس اسد مدیر کل راه و ترابری استان مازندران، مهندس برزگر مدیر کل آب و فاضلاب استان، مهندس محمدزاده رئیس راه و شهر سازی، مهندس محمد رنجبر رئیس بهزیستی، مهندس خلیلی رئیس آب و فاضلاب و مهندس بریمانی رئیس تربیت بدنی شهرستان ساری، آقای اسماعیل امینی بخشدار، آقای مسعودیان زاده رئیس آموزش و پرورش، آقای رضی فرماندهی پاسگاه، آقای جلال موسوی رئیس محیط زیست و آقای ولاشی رئیس شورای بخش چهاردانگه و تنی چند از مدیران دیگر در منطقه نرماب دوسر حضور یافته و مشکلات این بخش را این بار از زبان اعضای شورای اسلامی روستاهای این منطقه شنیدند.

اعضای شورای اسلامی بالاده (سرکار خانم سکینه چارده (چهاردهی)، آقای سیدفخرالدین ساداتی و آقای سیدرسول هاشمی) نیز در این بازدید و نشست حضور یافته و مشکلات روستای بالاده و سایر مشکلات مشترک منطقه دوسرشمار (بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو بخش چهاردانگه) را به استحضار مسئولان رساندند.

در این نشست که در روستای آغوزگاله برگزار شده است، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه نرماب دوسر به ارائه دیدگاه ها و بیان مشکلات پرداختند و مشکلات عمومی و مشترک را طی نامه ای جهت استحضار و پیگیری به آقای دامادی ارائه دادند. پس از این نشست، مسئولان از فرایند اجرایی جاده در دست بازسازی بالاده بازدید بعمل آوردند و همچنین با حضور رییس برق کیاسر، مشکل برق بالاده و دیگر روستاهای منطقه دوسرشمار بصورت اختصاصی مورد بررسی قرار گرفت که در این رابطه، صورتجلسه ای جهت افزایش ولتاز برق این منطقه در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

 لازم به ذکر است برای دومین بار می باشد که مهندس دامادی از زمان ورود به مجلس شورای اسلامی از منطقه نرماب دوسر بازدید به عمل می آورند.

با سپاس از آقای نادر چهاردهی بالادهی برای ارسال گزارش و عکس و همچنین آقای آرمان رضایی (مدیر سایت نرماب دوسر) که گزارش این بازدید را منتشر کردند. این گزارش بخاطر مسافرت مدیر سایت سادوای بالاده با تاخیر منتشر گردید که از این بابت پوزش می خواهیم.

نشست مسئولان با اعضای شوراهای اسلامی منطقه نرماب دوسر

نشست مسئولان با اعضای شوراهای اسلامی منطقه نرماب دوسر

اعضای شورای اسلامی بالاده در حال گفت و گو با آقای دامادی

اعضای شورای اسلامی بالاده در تهیه نامه ای جهت دادن به مهندس دامادی

اعضای شورای اسلامی بالاده در تهیه نامه ای جهت دادن به مهندس دامادی

آقای هاشمی عضو شورای اسلامی بالاده در حال گفت و گو با آقای دامادی

 

نشست مسئولان با اعضای شوراهای اسلامی منطقه نرماب دوسر

…………………………………………………………………………………….

نقل از سایت نرماب دوسر:

۱ . مهندس واحدی فرماندار ساری در جمع اعضای شوراها و دهیاران منطقه نرماب دوسر در روستای آغوزگله گفت: ما منطقه محروم نداریم که شما همه می گویید منطقه محروم نرماب دوسر! ما منطقه توسعه نیافته داریم.  …. مشکلات جزئی درون روستا را شورا و دهیار حل کنند، فرصت بنده و امثال بنده کمتر از این است که بخواهیم مشکلات جزئی روستایی را حل کنیم، ما باید مشکلات بزرگتر را پیگیری کنیم. منطقه محروم یعنی منطقه ای که برق، تلفن، آب، راه ارتباطی و … نداشته باشد.

۲ . مهندس اسد مدیر کل راه و ترابری استان مازندران در جمع اعضای شوراها و دهیاران منطقه نرماب دوسر در روستای آغوزگله گفت: در خصوص محور نرماب دوسر تا جایی که آسفالت شده است باید نگران ایمنی باشیم، چرا که هیچگونه علایم راهنمایی و رانندگی، گارد ریل و خط کشی ندارد. اسد گفت: حدود چهار کیلومتر از انتهای آسفالت این جاده را پیمانکار قبلی آماده آسفالت کرده است. اسد گفت: به امید خدا اگر هوا مناسب باشد سعی می کنیم تا عید یک کیلومتر را آسفالت نماییم و ادامه آن را در تابستان ۹۳ شروع کنیم.

مهندس تور معاون آقای اسد نیز در همین خصوص گفت: به دلیل مناسب نبودن وضع هوا و کمبود بودجه نتوانسته ایم این چهار کیلومتر را آسفالت نماییم.

۳ . آقای محمد زاده رئیس راه و شهر سازی شهرستان ساری گفت: از نظر علایم راهنمایی و رانندگی و خط کشی اگر نماینده ای پیگیر باشد قول می دهم تا ۲۰ الی ۳۰ روز  آینده، خط کشی ها را به اتمام برسانم و تابلو ها و علایم راهنمایی و رانندگی را به صورت خام (بدون هیچ نوشته ای، ورق به همراه پایه) می دهیم و خود دهیاران و شورا ها برچسب علایم و تابلو را نصب کنند. وی گفت: بنده قول می دهم که در اولین فرصت یک اکیپ راه سازی به مدت ۱۰ روز برای منطقه نرماب دوسر در اختیار بخشدار قرار دهم.

………………………………………………………………………………..

سادوا: متاسفانه مسئولان باز هم آمدند، وعده و وعید دادند و رفتند و ما مردم محروم این دیار انتقادات شدیدی به عملکرد این مسئولان داریم. اینکه مسئولان محلی و استانی هر بار به همراه مقامی مافوق و یا جهت موجه جلوه دادن عملکرد ضعیف خود به این «منطقه بسیار محروم» بیایند و تازه مدعی شوند که این منطقه «محروم نیست بلکه کمتر توسعه یافته است!» و با لفاظی و دادن وعده های سرخرمن سرپوشی بر سوء مدیریت خود بگذارند، مدام در حال تکرار است. بله! اینجا منطقه نرماب دوسر به مدت ۴ سال است که هوا نامساعد است! شاید اگر مسئول هواشناسی استان همراه آقای دامادی بودند خیلی بهتر می توانست بگوید که چرا هوای اینجا همیشه نامناسب است!

به زودی ماجرای طولانی جاده بالاده و نامه های آن از جمله قول پاییز سال ۱۳۹۰ آقای اسد به آقای مهندس بشارتی مبنی بر شروع مجدد تعریض، زیرسازی و آسفالت جاده ایلال تا بالاده با مساعد شدن هوا!!! را به صورت مستند منتشر خواهیم کرد و امیدواریم آقای دامادی به این گزارش نیز توجه نمایند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ آذر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
امیر چهاردهی بالادهی گفت

باسلام
امیدوارم مشکلات روستای بالاده و دیگر روستاهای اطراف به زودی حل شود

سلام. حالا که مسئول تربیت بدنی هم بود یه قولی برای سالن ورزشی میگرفتن. آقای آزموده میتونید سوال کنید که گرفتن یا نه؟ البته مسئولین به قولهای مهمتر رسیدگی نمی کنن، اینکه از نظرشون زیادم ضروری نیست. ولی درخواستش خالی از لطف نبود. ممنون
……………………………………
سادوا: سلام. ما از این موضوع بی اطلاع هستیم.

با سلام پیرو سوال عمو اسحاق گرامی بعنوان مطلع باید بگویم که از جمله درخواستهایی که عنوان شد و در مکتوبه مرجوعی به فرماندار نماینده مردم در مجلس بخشدار محترم تسلیم شد یکی از بندها مربوز به بحث ورزشی و سالن مربوطه بود که توسط اعضای شورا هم به عنوان یک امر قابل توجه و پیگیری ویژه در نظر گرفته شده است.

کلبه شعرنو هم بروز شد

که دوستان عزیز میتونن با کلیک روی نام و نام خانوادگی لینک بشن به صفحه مربوطه.

منتظر قدوم شما هستیم

ارادتمند

ساداتی تیله بنی گفت

سلام واقعا متاسفم . حتما اینکار را انجام بدهید باید به آقایان یک جوری گفت که مردم می دانند شما چی می گویید و ایام انتخاب هست و آغاز سفر و حضر آقایان . مسئولین باید شهامت داشته باشند به مردم خودشان غیر از واقعیت و قول درست، چیزی نگویند. در یک نظر قبلی در مورد راه در همین سایت نظرم و قول و فعل مسئولین را گفته بودم. امید وارم که نشود روزیکه مردم شمه خور هوا شناسی ره گوش نکنن.

با سلام.. همۀ ما امیدواریم در پی این بازدید ها کاری برای منطقه انجام شود .. و نه اینکه یه شوی تبلیغاتی باشه.. فقط امیدواریم..

حسین دهبندی بالادهی گفت

سلام خسته نباشید. امیدواریم که با بازدید مسئولان مشکلات مردم بالاده حل شود. از شورای اسلامی خواهش میکنم که در هیچ زمینه ای برای آبادانی بالاده کوتاهی نکنند. مرسی از شما.

سلام
امیدوارم با برگزاری این نشست و با پیگیری های آقای دامادی اوضاع منطقه ی نرماب دوسر بهبود یابد.
«ومن الله توفیق»

مصطفی محمدی واوسری گفت

ای بابا بازم نشست و عکس و فیلم و گزارش و قول سر خرمن و …. بازم تحمل مشکلات
حالا چیزی که خیلی جالبه اینه که آقای محمدزاده میفرمایند: “تابلو ها و علایم راهنمایی و رانندگی را به صورت خام (بدون هیچ نوشته ای، ورق به همراه پایه) می دهیم و خود دهیاران و شوراها برچسب علایم و تابلو را نصب کنند”
آقا شما فرمایش دیگه ای ندارید؟ خجالت نکشید! یعنی اینقدر مملکت شیرتوشیر شده؟!!