گزارشی اجمالی از تعریض جاده منتهی به دوسرشمار / نقل از وبلاگ آفتاب تیله بن . سیدعقیل ساداتی تیله بنی / تعریض جاده منتهی به منطقه دوسرشمار از بالای روستای سواسره به طول ۲۲ کیلومتر از اوایل خرداد ماه ۱۳۹۲ در حال  انجام و فعالیت روزانه است. خبر اول این موضوع را چندی پیش در همین سایت به همراه تصاویر بارگذاری کرده بودیم. در روزهای پایانی خرداد ماه نیز شاهد پیشرفت و تعریض جاده از عبور روستای آتنی تا « چکل خار موزی خشک دره » بودم که بصورت خوبی انجام شده است. حدود دو کیلومتر از این منطقه بصورت سنگ سخت می باشد که کار را برای راه سازان کند کرده است. با توجه به همه مشکلات طبیعی و احتمالاً اداری و مالی، کار تعریض و شن ریزی به طول حدود ۵ کیلومتر و عرض ۶ متر بخوبی انجام شده است. امیدواریم تا رسیدن فصل سرما این پروژه ملی و استانی و منطقه ای به پایان برسد.

این تصویر در تاریخ ۲۶ خرداد ماه از طرف شرق خشک دره گرفته شد که وسایل راهسازی در حال کند و کاری هستند.

جاده ی تعریض شده خشک دره  در ۱۰ کیلومتری منطقه دوسرشمار

وسایل راه سازی در حال کندن سنگ در لنگه خار موزی خشک دره

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

ما که چشمون آب نمیخوره الان الانا تموم شه.
همون جاده واوسر واسه رفت و آمد بهتره

+ به هر حــال امیدوارم پیــــروز و سربلند باشید.

چندین سال هست که وقتی زمان برگزاری یادواره شهدا میشه مسئولان مازندران برای عوام فریبی، تحرکاتی در مسیر حرکت مردمان از خودشان نشان می دهند آنهم بسیار کُند. مردمان منطقه ده ها سال است که منتظر یک اقدام موثر مسئولان مازندران برای منطقه می باشند.

باسلام
منظور شما همون خشک دره ۱۰ کیلو متری روستای بالاده دیه ؟.؟.؟.؟

مهدی اصغری پائین دهی گفت

بقول حاج آقا توبه عزیز داستان تکراری است

به نظرم دیگه جذابیت خودشو از دست داده، اهمیت ندیم بهتره

سلام. حالا که دارن یه کاری انجام میدن، چرا همه آیه ی یاس می خونین؟اگه یه دست درد نکنه بگین، خسته میشین؟ به نظر من این پیمانکار به تعهداتش عمل میکنه و ظرف ۱۴ ماه جاده رو تعریض میکنه.
……………………………………..
سادوا: با سلام. دست همه این زحمتکشان درد نکند. اما از بس که پیمانکارها آمدند و رفتند دیگر مردم روستاهای منطقه به تلاش و جدیت اداره راه ساری و مازندران باور ندارند. ۵ سال هست که این جاده ۲۵ کیلومتری با میلیاردها تومان بودجه در دست احداث و تعریض و آسفالت و شن ریزی و گودبرداری و …. هست. به مردم هم باید حق داد که با دیده تردید به هر پیمانکاری نگاه کنند.

سلام.طرح هایی بزرگتر از این که خیلی هم مهم بودن با تاخیر زیاد همراه بودن. بهتره منتظر بمونیم و انتظار معجزه نداشته باشیم. نمونه اش استادیوم هایی که ۳۰ ساله دارن ساخته میشن و به جایی نرسیدن.