اعلام آمادگی خیرین برای مشارکت در پروژه راه سازی منطقه دوسرشمار/ نقل از وبسایت دوسرشمار/ پروژه راه روستایی منطقه ی دوسرشمار که مدتی است با دست به دست شدن بین چند پیمانکار و اجراهای مقطعی برای زیر سازی، و آسفالت آن هنوز در دست اجراست و کم و بیش با شدت و ضعف اجرای آن همچنان ادامه دارد. مدتی است که این پروژه کمی بیشتر جدی گرفته شده و اهمیت و ضرورت آن برای مسئولان محلی و شهرستانی بیشتر شده است. در همین راستا انجمن خیرین راه و ترابری کشور آمادگی خود را برای کمک در تسریع این پروژه اعلام کرده است. این انجمن در وب سایت خود خبر داد:
بنا به اعلام هیأت مدیره انجمن خیرین راه و ترابری، خیرین محلی برای طراحی، بهسازی و اجرای راه مواصلاتی روستاهای واوسرنو، میرافضل، بالاده، پایین ده، تیله بن و قلعه با استفاده از رویه بتن غلطکی( RCC )  اعلام آمادگی نموده اند .در این طرح با احداث حدود ۱۰ کیلومتر از راههای فرعی منطقه کیاسر به سمنان، روستاهای فوق الذکر از نعمت راه مواصلاتی مناسب برخوردار خواهند شد.
anjoman-khayerin
انجمن خیرین راه و ترابری انجمنی شبه دولتی که به منظور ایجاد بستر و تسهیل امکانات حمل و نقل در نقاط نیازمند، آسیب دیده و محروم، توسط جمعی از خیرین تشکیل گردیده است و آماده ارائه خدمات، جذب و هدایت کمکهای فکری، مادی و معنوی خیرین مرتبط در این زمینه می باشد.  در این انجمن نام کسانی به عنوان هیئت امناء این انجمن به چشم می خورد که جای تامل دارد. نام کسانی در حد وزیر ، معاون وزیر ، مشاور رئیس جمهور و … در ادامه می توانید عکس و اسامی هئیت امناء این انجمن را ببینید.
 برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

 

 خیلی خوشحالیم و امیدواریم که حداقل با باز شدن پای این انجمن خیریه ی کشوری و افرادی در حد وزیر و معاون وزیر و مشاور رئیس جمهور و … به پروژه ی راه سازی منطقه ی دوسرشمار این پروژه ختم به خیر شود و بالاخره اهالی منطقه از نعمت راه مناسب مواصلاتی برخوردار شوند. راه مواصلاتی منطقه ی دوسرشمار متاسفانه علاوه بر آسفالت نبودن کیفیت نا مناسبی داشته و با کوچکترین برف و بارانی حرکت روی آن با مشکلات و خطرات فراوانی همراه است.

حدود دو سال پیش ( ۲۳ تیرماه ۱۳۹۱ ) بود که مینی بوس یکی از اهالی منطقه ی دوسرشمار به علت بارندگی نه چندان شدید و لغزنده شدن جاده با حدود ۲۰ مسافر واژگون شده بود که خوشبختانه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید. در آن روز جاده به حدی لغزنده بود که حتی ماشین ها در سراشیبی جاده با فشار دادن کامل پدال ترمز هم نمی توانستند ماشین را متوقف کنند!!

mini-bus-91-4-23-2

mini-bus-91-4-23-1

هر چند که طی دوسال گذشته وضعیت جاده مناسبتر شده که نتیجه ی شن ریزی های متناوب است ولی هنوز راه درازی تا پایان این پروژه باقی مانده و چشم اهالی منطقه هم به همین وعده و وعیدهاست تا ان شاءالله محقق شود و اهالی منطقه ی دوسرشمار از نعمت جاده ی مناسب برخوردار شوند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۹ شهریور ۱۳۹۳