سیدحسین ساداتی بالادهی در اردوی تیم های ملی کشتی ساحلی/ سیدحسین ساداتی بالادهی به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی جوانان ایران دعوت شد. وی در تماس با مدیر سایت سادوای بالاده ضمن اعلام این خبر افزود: پس از پشت سرگذاشتن اردوی چند روزه انتخابی تیم ملی، در وزن ۶۰ کیلوگرم به همراه حسین عباسپور کشتی گیر ساروی (در وزن ۸۰ کیلوگرم) به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی اعزامی به مسابقات جهانی ترکیه دعوت شدیم و از ۱۰ مهر ۱۳۹۶ در اردوی تیم ملی در تهران به سر می بریم.
آقای ساداتی همچنین گفت: رقابت های جهانی کشتی ساحلی روزهای ۲۱ تا ۲۳ مهرماه در شهر دالیان کشور ترکیه برگزار می شود و اردوی تیم ملی کشتی ساحلی برای حضور در این رقابتها، روزهای ۱۰ تا ۲۰ مهرماه در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

آقای ساداتی متولد ۱۳۷۶ و قهرمان چند دوره کشتی ساحلی مازندران، دارنده مدال برنز المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در سال ۱۳۹۵، دارنده مدال برنز انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی در سال ۱۳۹۵، دارنده مدال طلای جایزه بزرگ کشتی ساحلی کشور در سال ۱۳۹۵، دارنده مدال نقره وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه و آمریکا در سال ۱۳۹۶ می باشد. از وی و ۱۳ قهرمان ملی بالاده در دیگر رشته های ورزشی در دومین جشنواره هَلی تِرشی بالاده (۲۰ مرداد ۱۳۹۶ که در این روستا برگزار شده بود) تجلیل شد.

انجمن فرهنگی سادوا برای آقای ساداتی آرزوی تندرستی و ایستادن بر سکوی قهرمانی جهان را دارد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۱ مهر ۱۳۹۶