انالله و انا الیه راجعون / با خبر شدیم که آقای اسماعیل کاردگر فرزند مرحوم رزاق معروف به رزاق اسمل به رحمت خدا رفته است. مرحوم اسماعیل کاردگر مدت چهار ماه بود که بر اثر سکته مغزی در بستر بیماری بوده و شامگاه سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ در بیمارستان بهشهر دار فانی را وداع کرد. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه در روستای تروجن برگزار می شود و پیکر آن مرحوم پس از غسل و کفن از منزلش واقع در بازارمحله بهشهر به روستای  شهیدآباد (تروجن) منتقل تا در کنار قبر فرزندش مرحوم سِرُالله کاردگر بخاک سپرده شود.  اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده این مصیبت را بخانواده داغدار کاردگر به ویژه پسرش آقای قربان کاردگر تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت بیکران الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارند.

با تشکر از آقای ابراهیم کاردگر (فرزند عین اله) که این خبر را در اختیار سایت سادوا قرار داده است.

مرحوم اسماعیل کاردگر/ بالاده. مرداد ۱۳۸۵٫ عکس: عین اله آزموده

لازم به گفتن است که از طریق سامانه پیام کوتاه سادوا برای ۳۵۰ نفر از همولایتی های دوسرشماری پیامی جهت حضور در مراسم تشییع جنازه ارسال کردیم که متاسفانه این پیام ها به آنها نرسیده است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

خدایش بیامرزد
به خانواده مرحوم کاردگر تسلیت عرض میکنم.
التماس دعا

خدا رحمتش کند و به خانواده ایشان تسلیت می گویم و همچنین به خاندان کاردگرها

بزرگان بالاده یکی یکی می روند و ما با خاطرات آنها از تاریخ و گذشته بالاده خداحافظی می کنیم. کاش انجمن فرهنگی سادوا قبل از مرگشان این خاطرات را جمع آوری کند و در قالب کتابی منتشر کند. خدایش بیامرزد.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می نمایم

هر نفسی چشنده مرگ است . خداوند او را بیامرزاد انشاالله .

تسلیت به بازماندگان مرحوم کاردگر و شادی روح آن مرحوم را مسئلت داریم . ما را در غم خود شریک بدانید