تسلیت به خانواده شهید محمد قاسم پور (توبه) / انا لله و انا الیه راجعون / با خبر شدیم که سرکار خانم فرح (زهرا) قاسم پور فرزند حاج مسعود قاسم پور و برادرزاده شهید محمد قاسم پور روز دوم فروردین دارفانی را وداع کرده و خانواده آن شهید در غم از دست دادنش به سوگ نشسته اند. خانم قاسم پور دارای ۴۶ سال سن، لیسانسه مامایی و در تهران ساکن بودند، و برای دیدار با بستگان همسرش به اتفاق خانواده به شهر مراغه در استان آذربایجان شرقی سفر کرده و برای معالجه بیماری به بیمارستان این شهر مراجعه و متاسفانه پس از یک روز بستری بودن، دارفانی را وداع کردند. پیکر آن مرحومه روز چهارم فروردین ۱۳۹۲ در میان حزن و اندوه فراوان خانواده، بستگان و اهالی ساری تشییع و در جوار بارگاه عموی شهیدش در روستای تنگه لته ساری بخاک سپرده شد.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب تاسف عمیق خود را از این ضایعه دردناک اعلام داشته و به خانواده داغدار شهید قاسم پور به ویژه پدر و مادر گرامی آن مرحومه، جناب آقای امیر دوستی همسر و آقا فراز و آقا فرهام پسران نوجوانش، عموهای گرامی اش و هم چنین آقایان علیرضا قاسم پور (پسر عمه آن مرحومه و عضو انجمن فرهنگی سادوای بالاده، مدیر گروه کوهنوردی سادوای ساری و رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان ساری) و کمیل قاسم پور (پسر عموی آن مرحومه و عضو انجمن فرهنگی سادوای بالاده) و سایر بستگان صمیمانه تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومه علو درجات و آمرزش الهی و برای بازماندگان شکیبایی و بردباری را از درگاه خداوند بزرگ خواستار است. روحش شاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۰ فروردین ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

باسلام
“إنا لله وإنا الیه راجعون” تسلیت عرض میکنم. إن شاءالله با عموی شهیدش محشور شود و خداوند رحمتش کند و به بازماندگانش طول عمر با عزت بدهد.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض نموده و در جوار مضجع شریف امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم.