انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که خانم رعنا دهبندی همسر آقای عبدالله باباییان دارفانی را وداع کرده اند. مراسم تشییع جنازه ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ از منزلش در روستای یکه توت بهشهر برگزار و با حضور اهالی روستاهای یکه توت و بالاده در گلزار همین  روستا بخاک سپرده شد. 

ضمنا پیامک تشییع جنازه برای همولایتی های بالادهی و دوسرشماری اعضای سامانه سادوا ارسال  شد.

با سپاس از آقای اسماعیل توبه برای ارسال خبر.

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۶ تیر ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
اسماعیل توبه بالادهی گفت

دایی عزیز و فرزندان گرامیتان
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت. درگذشت مادر مهربان و گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

امیر باباییان گفت

سلام علیکم
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوستان و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و التماس دعا در لیالی پرفیض قدر.
از تمامی همولایتی ها و دوستان عزیز که با حضور و تماس شان، باعث تسلی خاطر بازماندگان شدند، صمیمانه تشکر میکنم.
با تشکر. نعمت الله باباییان

صادقعلی توبه گفت

مصیبت وارده را به تمام صاحبان مصیبت و بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت دارم.