درگذشت حاجیه خانم صدیقه دهبندی بالادهی / انا لله و انا الیه راجعون. با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدیم که حاجیه خانم صدیقه دهبندی بالادهی مادر بزرگوار شهید یدالله دهبندی، بر اثر بیماری در روز یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ دارفانی را وداع کرده و جنازه اش ساعت ۱۰ صبح امروز از منزل شان واقع در روستای یکه توت بهشهر برگزار و پس از طواف بر گِرد مزار فرزند شهیدش در مسجد روستای یکه توت، به سمت گلزار این روستا تشییع و بخاک سپرده می شود. مرحومه حاجیه خانم صدیقه دهبندی بالادهی همسر حاج سعدالله دهبندی و مادر آقایان فتح الله و نعمت الله دهبندی و ساکن روستای یکه توت می باشند.

 ۳/۱/۱۳۹۰ در دیدار اهالی منطقه دوسرشمار با خانواده شهید دهبندی/ عکس: عین اله آزموده

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی خود را با خانواده داغدار آن مرحومه به ویژه پدر بزرگوار شهید دهبندی اعلام کرده و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن تازه درگذشته، غفران الهی و ورود به بهشت برین و هم نشینی با فرزندش شهیدش را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارند. روحش شاد.

ضمناً از طرف انجمن فرهنگی سادوا، پیام کوتاهی جهت شرکت در تشییع جنازه به ۳۶۰ نفر از همولایتی ها که در سامانه پیام کوتاه سادوا ثبت نام کرده اند، ارسال شده است.

سامانه پیام کوتاه سادوای بالاده ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲  …………………………………………………….

همولایتی های گرامی زیر نیز مراتب همدردی خود را با خانواده مرحومه حاجیه صدیقه دهبندی از طریق سامانه پیام کوتاه سادوای بالاده اعلام کردند:

حاج فتح الله فتحی واوسری: با شهیدش محشور گردد. از اطلاع بموقع شما قدردنی میگردد

پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده: ارتحال اسوه صبر و پایداری، مادر بزرگوار شهید یداله دهبندی را خدمت خانواده آن شهید بزرگوار و خانواده های شهیدان منطقه تسلیت عرض می نماییم.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۷ خرداد ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

من هم مصیبت وارده را به خانواده آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و توفیق مسئلت دارم.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می نمایم

سید محمد موسوی بالادهی گفت

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم دهبندی و موسوی
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد. تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحومه روحی شاد و آرام طلب کنیم

من هم مصیبت وارده را به خانواده آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و توفیق را خواستارم.

متاسفانه یکی یکی پدران و مادران شهدای دوسرشمار از بین ما جدا می شوند و ما هنوز نتوانستیم قدردان محبت آنان باشیم. من این مصیبت را به فرزند شهیدش و همه خانواده های شهدای منطقه دوسرشمار تسلیت عرض می کنم
آقای آزموده ای کاش آخرین عکس او که در دیدار با خانواده شهدای امسال گرفته شد را در این پست قرار می دادید.
……………………………….
سادوا: جناب نظری. سلام. چون در عکس ۱۳۹۱ مادر شهید دهبندی بسیار بیمار هستند و حال خوشی ندارند، این عکس را در خبر قرار ندادم. اما پس از یادداشت شما، عکسی که در نوروز ۱۳۹۰ از ایشان گرفته بودم را استفاده کردم. خدایش بیامرزد.