انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که خانم معصومه ابراهیمی فرزند مرحوم ابراهیم و همسر آقای حسینعلی توبه بالادهی (دکتر) و خواهر آقای قدرت الله ابراهیمپور پایین دهی دارفانی را وداع گفته اند. مراسم تشییع جنازه ساعت ۲ بعدازظهر امروز یکشنبه اول آذر ۱۳۹۴ از مسجد صاحب الزمان محله زیروان بهشهر برگزار و در گلزار زیروان بخاک سپرده شد. خانم ابراهیمی شب گذشته بر اثر ایست قلبی جان  به جان آفرین تسلیم کردند.

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدارش، همسرش، فرزندانش دختر خانم و آقایان ابوذر، یاسر، عمار و برادرانش به ویژه آقای دکتر ایرج ابراهیمپور و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ آذر ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام. روحش شاد. خدمت آقا یاسر و آقا ابوذر تسلیت میگم. خدا بهشون صبر بده.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم

با سلام
این مصیبت وارده را به خانواده آنمرحومه تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای بازماندگان آنمرحومه صبر جزیل مسئلت دارم … :. روحش شاد .:

ضمن تسلیت به خانواده، همسر و فرزندان مرحومه از خداوند متعال علو درجات برای مرحومه و صبر و اجر برای خانواده محترمشان را خواستارم

ساداتی نیله بنی گفت

سلام. این مصیبت را به خانواده توبه و ابراهیم پور مخصوصا پسران و برادران و خواهران تسلیت می گویم و برای آن مرحومه علو درجات و غفران الهی را خواستارم

مهدی علامه قاسمی گفت

سلام خدمت هم ولایتی عزیز٫ درگذشت این خواهر گرامی را به برادران یاسر وابوذر و برادران ابراهیم پور تسلیت عرض می نماییم.

اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند مادری مهربان مرحومه مغفوره شادروان ” معصومه ابراهیم پور” را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوک ابدی نشاند، به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، اقوام که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و یا با تلفن و پیامک مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکرمی‌کنیم.
همچنین نظر به این که به علت تألمات روحی فراوان و کثرت بزرگواران، قادر به قدردانی حضوری نشده‌ایم، یک بار دیگر دست همه شما را می‌فشاریم و می‌بوسیم و دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می‌کنیم و سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

از طرف خانواده آریافر (توبه)

نعمت اله چهاردهی گفت

با سلام
این مصیبت را به خانواده توبه و ابراهیم پور مخصوصا پسران آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

با سپاس
بهنام دهبندی