درگذشت خانم شهلا صادقی اِرمی همسر آقای سیدمحمد ساداتی بالادهی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که  خانم شهلا صادقی اِرمی فرزند حاج یحیی و همسر آقای سیدمحمد ساداتی بالادهی (فرزند مرحوم سیدمیرزا) دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۳ از روستای دوقانلو نکا (محل سکونت شان) برگزار  و در میان حزن و اندوه فراوان در گلزار شهدای نکا به خاک سپرده شد. زنده یاد شهلا صارمی شنبه شب بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار صادقی و ساداتی به ویژه جناب آقای سیدمحمد ساداتی همسرش، سیدامیر، سیدمیثم و فاطمه السادات فرزندانش، آقایان قربان، اکبر و امیر چهاردیج و سایر خانواده ها و بستگان مصیبت دیده تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

لازم به ذکر است که آقایان  سیدمحمد و سیدامیر ساداتی و نیز آقایان قربان، اکبر و امیر چهاردیج از اعضای محترم انجمن فرهنگی سادوای بالاده می باشند.

ارسال خبر: آقای اکبر چهاردیچ/  با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانش.

پیامک دعوت به شرکت در مراسم تشییع جنازه نیز برای ۵۷۵ نفر از همولایتی های بالادهی و دوسرشماری ارسال شده است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۰ فروردین ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام
این مصیبت بزرگ و سنگین را به خانواده محترم ساداتی تسلیت گفته و از خداوند بزرگ منان برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانم. روح این مادر عزیز با فاطمه زهرا محشور گردد.

جناب آقای سیدمحمد ساداتی و آقایان سیدامیر و سیدمیثم و خواهر کوچیکم سیده فاطمه السادات عزیز، من و خانواده ام را در غم از دست دادن همسری فداکار و مادری مهربان شریک بدانید. مجید امینی ( فرزند مرحوم قاسمعلی چهاردهی بالادهی )

این مصیبت وارده را به همه اهالی محترم منطقه دوسرشمار تسلیت عرض میکنم

باسلام
ما هم با اندوه فراوان به نوبه ی خود این واقعه تلخ را به شما آقا سید محمد ساداتی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از خدای منان صبر جزیل را برای شما خواستاریم.

درگذشت بانو صادقی را به همسر و فرزندانش تسلیت عرض میکنم.
سید امیر، سید میثم و فاطمه السادات عزیز! دست پر مهر مادر تنها دستی ست که اگر کوتاه از دنیا هم باشد از تمام دستها بلندتر است.

مصطفی محمدی واوسری گفت

خدایش بیامرزد و به خانواده آن مرحومه صبر عطا فرماید

با سلام
درگذشت ناگهانی مادری مهربان و همسری دلسوز، بانو شهلا صادقی را خدمت فرزندان آن مرحومه و همچنین همسر ایشان عمو سیدمحمد ساداتی تسلیت عرض میکنم و برای بازماندگان آن مرحومه از خداوند منان صبر مسئلت دارم.
روحشان شاد. یادشان گرامی باد

خداوند این مادر را رحمت کند و به خانواده محترم به همسر و فرزندان و سایر بستگان عرض تسلیت دارم. واقعا مرگ از گلوبند هم به آدمی نزدیک تر است.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام توسط آقای اسماعیل توبه فرزند مرحوم حاج یحیی به سامانه سادوا ارسال شده است:
مداح اهل البیت برادر عزیزم سیدمحمدساداتی بالادهی!
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام
ضایعه درگذشت مادری مهربان و همسری دلسوز و مومنه را از صمیم قلب از طرف حقیر و خانواده تسلیت عرض میکنم. خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهرا محشور نماید و به بازماندگان و فرزندانش صبر جزیل عنایت فرمایید.

باسلام و تشکر از آقای آزموده و همه عزیزانی که با ما همدردی کرده اند و پیام تسلیت برایمان فرستادند. امیدوارم در شادیهای شما عزیزان شرکت کنیم و همیشه در زندگی تان پیروز و موفق باشید.
…………………………………………..
سادوا: آقا سیدامیر عزیز٫ سوگ مادر عزیزتان برای ما نیز موجب تالم است و از خداوند بزرگ می خواهیم او را در بهشت خود جای دهد. آمین.

باسلام
درگذشت خانم شهلا صادقی را به خانواده عزیزشان تسلیت عرض میکنم.
انشاالله غم آخرشان باشد.

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه شما عزیزان بنده هم به سهم خودم این مصیبت بزرگ را اولا خدمت جناب آقای سید محمد ساداتی ثانیا خدمت آقاپسرهای گرامش آقا امیر و آقا میثم و تنها دختر این خانواده عزیز عرض تسلیت و تعزیت دارم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهرا محشور نماید و به بازماندگان و فرزندانش صبر جزیل عنایت فرمایید.

باسلام
درگذشت مرحومه خانم شهلاصادقی را به همسر ایشان جناب آقای سید محمدساداتی و خانواده داغدارشان و دیگر بازماندگان تسلیت عرض مینمائیم
آرزوی مغفرت الهی برای آنمرحومه و صبر و شکیبائی برای بازماندگانش خواستاریم.
خداوند رحمتش کند…

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم

دوستان بزرگوارم آقایان سید امیر و سید میثم
“و هر از گاه در گذر زمان، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید”
درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم. ولی آگاهم که داغ مادر ابدی است و سکوت و صبر در این عزا خود مصیبتی است جانکاه.
صبر بر جور فلک کن تا بیابی رو سفید دانه چون در آسیاب افتد تحمل بایدش

با سلام خدمت آقایان امیر و میثم عزیز:
” زندگی کنین!
حتی اگر بهترین هایتان را از دست دادین
چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایتان می سازد. “

لحظات از پی هم می آیند و می روند؛ اما تو نیستی! ولی یاد مهربانی و خوبی های بی منت تو گذر عمر را برایشان آسان می کند. بی تو زیستن برایشان سخت و دشوار است اما ای مادر مهربان! این عزیزان صبر و مهربانی و خوب بودن را از تو آموخته اند تا یاد و خاطره ات را زنده نگه دارند …
سلام. مصیبت بزرگ را از طرف خودم و خانواده ام به دایی سید محمد عزیز و فرزندان صبورشان تسلیت عرض می کنم. از خداوند برایشان صبر و شکیبایی و هم چنین علو درجات را برای این مادر مهربان خواستارم.
گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است
می چیند آن گلی ک به عالم نمونه است.