درگذشت آقای حاج قربان محمودی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای حاج قربان محمودی فرزند مرحوم ابراهیم سحرگاه امروز چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ پس از یک دوره بیماری در بیمارستان بهشهر به رحمت خدا رفت. مراسم تشییع جنازه اش ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه در روستای امام ده (شاه کیله) بهشهر (محل سکونتش) انجام خواهد شد و در همین روستا نیز بخاک سپرده می شود. مرحوم حاج قربان محمودی، دایی آقای حسن اسماعیلی (عضو قبلی شورای اسلامی بالاده) می باشد.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار محمودی و اسماعیلی و سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحشان شاد.

ارسال خبر: آقایان حسن اسماعیلی و مسیب محمدزاده/ با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانشان.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۸ آبان ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت خاصه به برادر ارجمند جناب آقای حسن اسماعیلی صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام از سوی آقای اسماعیل توبه به سامانه پیام کوتاه سادوا ارسال شده است:
درگذشت مرحوم محمودی را به خانواده دغدار و فرزندان و بستگان علی الخصوص آقایان مسیب محمدزاده و حسن اسماعیلی و فرزندان مرحوم علی محمودی تسلیت گفته و از خداوند منان برای این مرحوم علو درجات و برای تمامی مردم ولایتمدار بالاده طول عمر را از خداوند رحمان و رحیم خواهانم.