درگذشت حاجیه خانم جهان دهبندی / انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که حاجیه خانم جهان دهبندی فرزند مرحوم حاج حسن دهبندی و همسر آقای محمدعلی دهبندی (فرزند مرحوم حاج گلبرار) و خاله گرامی شهید اصغر دهبندی امشب (دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳) و لحظاتی قبل در بیمارستان بهشهر دارفانی را وداع کرد. مراسم تشییع جنازه ساعت ۸/۳۰ چهارشنبه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ابتدا در بهشهر از مقابل مسجد نصیرخان تا  منزلش واقع در  روبروی مرکز بهداشت، کوچه مجلسی.) برگزار و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش روستای بالاده منتقل شود.  زنده یاد خانم جهان دهبندی متولد ۱۳۱۹ بر اثر بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

با سپاس از آقای حسین کاردگر (خواهرزاده آن مرحومه) برای ارسال خبر. 

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار دهبندی به ویژه همسر گرامی، پسرش آقای رضا دهبندی (عضو محترم انجمن فرهنگی سادوای بالاده)، دخترانش، برادران و خواهران عزادارش و سایربستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یادش گرامی.

پیامک تشییع جنازه  به ۶۰۰ نفر از اعضای سامانه پیامرسان سادوا (از اهالی بالاده و روستاهای منطقه دوسرشمار) ارسال شده است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
مهدی علامه قاسمی فرزند مرحوم علی اکبر گفت

سلام. درگذشت حاجیه خانم جهان دهبندی را به همسر و فرزندش آقا رضای عزیز و بستگان آن مرحومه تسلیت عرض نموده و آرزوی رحمت و مغفرت برای آن مرحومه داریم.

درگذشت بانوی مهربان و باعاطفه و مادری فداکار و خوش اخلاق را به تمامی بازماندگان و بستگان تسلیت عرض می کنم.

درگذشت اسوه اخلاق، مادری دلسوز و فداکار حاجیه خانم جهان دهبندی را به خانواده محترم ایشان و همینطور به بستگان و اهالی روستای بالاده تسلیت عرض می نمائیم. از خداوند منان طلب آمرزش برای این عزیز سفر کرده و برای عزیزانش آرزوی صبر داریم. روحش شاد، یاد و خاطرش گرامی.

سیدمجید موسوی بالادهی گفت

با سلام و احترام
اینجانب درگذشت بانو جهان دهبندی را به تمام بالادهی های عزیز تسلیت عرض می نماییم و برای خانواده محترمش صبر و شکیبایی از خدای متعال خواستارم.

حمید کاردگر فرزند مرحوم محمد علی گفت

“کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ”
ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومن را از صمیم قلب به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهرا محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

سیدعقیل ساداتی تیله بنی گفت

درگذشت این مادر مهربان را به تمام بستگان سببی و نسبی و اهالی محترم بالاده تسلیت عرض می نمایم. از خداوند طلب آمرزش برای آن مرحومه و صبر سلامتی برای خویشاوندانش را از خداوند منان خواستارم.

انالله و اناالیه راجعون
من هم از طرف خانواده ی خودم این ضایعه ی تأسف بار رو به خانواده ی آن مرحومه تسلیت عرض میکنم. روحش شاد. یادش گرامی
(سید مصطفی ساداتی بالادهی/ فرزند سیدعلی اکبر/ مرحوم میررحیم)

سیدمحمد موسوی بالادهی گفت

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده داغدار دهبندی
از خداوند منان خواستاریم که به شما صبر عطا نماید.
درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.