درگذشت آقای حاج اصغر دهبندی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای حاج اصغر دهبندی فرزند مرحوم طالب دیشب دار فانی را وداع کرده است. مراسم تشییع جنازه صبح امروز جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ از منزلش در روستای للـه مرز بهشهر برگزار و پیکرش در گلزار روستای حسین آباد بخاک سپرده شد. آقای دهبندی ۸۵ سال سن داشته و از دوران کودکی بینایی هر دو چشم خود را از دست داده بودند. از ایشان فرزندی به یادگار نمانده است.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار و بستگان صمیمانه تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

با سپاس از آقایان نعمت الله نیک بین و نادر نوبری که این خبر و اطلاعات مربوطه را برای سایت سادوا ارسال کرده اند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۳ فروردین ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

“إنا لله و إنا علیه راجعون”
تسلیت عرض میکنم و إن شاءالله با شهیدان محشورشود.

اصغر عمو هم رفت!! خدایش بیامرزد. یادش بخیر.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

مهدی شیردل در سامانه سادوا پیام داد:
به نام او که همه از او هستیم و به او بر میگردیم. شاید به خاطر دغدغه های روزمره، پیرمرد ده مان اصغرعمو را از یاد برده باشیم. او به دیار دوست رفت ولی صدای طنین اذان او هنوز از یادمان نرفته که باصدای گرم خود ما را به حضرت دوست فرا می خواند. خدایش رحمت کند.
محبان محمدرسول الله روستای لـله مرز (شادی روحش صلوات)
……………………………..
سادوا: اللهم صل علی محمد و آل محمد / خدایش بیامرزاد.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

رحمت اله دهبندی در سامانه سادوا پیام داد: درگذشت حاج اصغر دهبندی را به تمام بستگان تسلیت عرض می کنم.

در گذشت حاج اصغر دهبندی را به بستگان بخصوص به مادرم حاجیه حمیده دهبندی تسلیت میگویم /خدایش بیامرزد

درگذشت حاج اصغر عموی عزیز را به تمامی بستگان و همولایتی های ارجمند صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم از درگاه خدای سبحان غفران الهی را مسئلت دارم. آن مرحوم شخصیتی بسیار مهربان و دوست داشتنی بود. گرچه دارای فرزندی نبودند ولکن فرزندان نجیبِ روستای لـله مرز همگی به نوعی خودرا فرزند ایشان می دانند و همواره در طول عمر با برکتش در کنارش با دنیای صفا و صمیمیت مثال زدنی زندگی کردند. از دوستان هم محلی ام انتظار می رود مثل زمان حیاتش، آن مرحوم را فراموش نکنند.