درگذشت خانم هاجر دهقان از روستای واوسر/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که خانم هاجر دهقان طزره فرزند مرحوم حاج علی اصغر، همسر آقای قربان محمدی واوسری، خواهر گرامی شهید عبدالله دهقان طزره و مادر دوست فرهیخته و عزیز جناب آقای مهندس مصطفی محمدی واوسری پس از یک دوره بیماری سخت، بعد از ظهر جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ چشم از جهان فرو بست و به رحمت خدا رفت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ از منزل آقای قربان محمدی واوسری واقع در شهر نکا، میدان جانبازان، خیابان شهید باهنر، کوچه باهنر ۲ برگزار و پیکرش در گلزار شهدای شهر نکا بخاک سپرده می شود.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده  های داغدر شهید دهقان و محمدی به ویژه به جناب مهندس مصطفی محمدی واوسری و  هم چنین سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن مادر عزیز و تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

ارسال خبر: آقایان نعمت اله آزموده چهاردِه و مهندس مصطفی محمدی واوسری / با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانشان.

………………………………………………………………………………………

لازم به ذکر است که محل سکونت خانواده آقای محمدی در منطقه دوسرشمار، روستای واوسرنو می باشد. هم چنین جناب مهندس محمدی با سایت سادوای بالاده همکاری داشته و تاکنون عکس های زیادی از طبیعت منطقه دوسرشمار را در اختیار این سایت قرار داده اند که در لینک های زیر قابل دیدن می باشد:

عکس های مصطفی محمدی واوسری در صعود به قله شاهدژ ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ به همراه گروه کوهنوردی سادوای بالاده

عکس های مصطفی محمدی واوسری از طبیعت منطقه دوسرشمار / بخش یکم

عکس های مصطفی محمدی واوسری از طبیعت منطقه دوسرشمار / بخش دوم

عکس های مصطفی محمدی واوسری از طبیعت منطقه دوسرشمار / بخش سوم

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۷ آبان ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
ساداتی تیله بنی گفت

سلام با عرض تسلیت به خانواده محترم محمدی، برای آن مادر مهربان علو درجه و برای بازماندگانش صبر و اجر از خداوند متعال خواستارم. به آقا مهندس هم عرض تسلیت دارم و توفیق روز افزون ایشان را آرزومندم

بازگشت همه به سوی اوست . با سلام : من نیز مصیبت وارده را به تمامی بستگان آن مرحومه خصوصا به مهندس آقا مصطفی محمدی واوسری تسلیت عرض نموده و غفران الهی را برای آن مرحومه مسئلت دارم. ( وقتی به دنیا می آییم در گوشمان اذان می گویند, وقتی از دنیا می رویم برایمان نماز میخوانند, به راستی عمر ما چقدر کوتاه است : فاصله ی بین اذان تا نماز!!!!)

من این مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت بخصوص جناب مهندس محمدی تسلیت گفته و از ایزد متعالی برای خانواده آن مرحومه صبر مسئلت دارم. انشاالله غم آخرشان باشد.

گروه کوهنوردی سادوای بالاده گفت

اعضای گروه کوهنوردی سادوای بالاده مصیبت وارده را به همنورد گرامی آقا مصطفی عزیز صمیمانه تسلیت گفته و خود را در غم ایشان شریک می دانیم. برای مادر عزیزشان علو درجات و همنشینی با برادر شهیدش در بهشت برین را داریم. خدایش بیامرزاد.

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام بر دوستان و سروران گرامی
از طرف خودم و خانواده ام از همه ی شما عزیزان بابت هم دردی تان ممنونم.
امیدوارم داغ عزیز نبینید و قدر سلامتی و خانواده رو بدانید.
متشکرم

زهرا بابائی تیلکی گفت

هر نفسی چشنده مرگ است. خانواده محترم محمدی خصوصاً آقای مصطفی محمدی واوسری؛ عرض تسلیت بنده و همسرم آقای حسین دهبندی و پسرم علی را پذیرا باشید. امیدوارم خداوند به ایشان آرامش ابدی و به شما صبر عنایت فرماید. برای شادی روحشان صلوات.
…………………………………..
سادوا: اللهم صل علی محمداً و آل محمد.

فائزه محمدی واوسری گفت

درگذشت عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید. فوت زن عموی عزیزم رو به پسر عموهایم تسلیت میگویم.