درگذشت خانم اقدس دهبندی بالادهی / انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که خانم اقدس دهبندی فرزند مرحوم یعقوب و همسر آقای سیدجلال رضوی بالادهی سحرگاه امروز جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پس از یک دوره بیماری سخت چشم از جهان فرو بست و به رحمت خدا رفت. مراسم تشییع جنازه اش ساعت ۱۵ امروز در روستای نودهک شهرستان نکا (محل سکونتش) انجام خواهد شد و در گلزار شهر نکا نیز بخاک سپرده می شود.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار دهبندی و رضوی به ویژه به فرزندانش و  هم چنین سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

ارسال خبر: آقایان سیداسماعیل ساداتی و نعمت اله آزموده چهاردِه/ با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانشان.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۰ آبان ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام. مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم. خدایش بیامرزد. آقای آزموده عزیز از شما هم بابت اطلاع رسانی بی نهایت سپاسگزارم.

مصیبت وارده را به تمام بستگان آنمرحوم تسلیت عرض می کنم امید واثق دارم که آن مرحومه مشمول غفران الهی قرار گیرند.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام تسلیت توسط آقای اسماعیل توبه (فرزند مرحوم حاج یحیی) با سامانه سادوا فرستاده شده است:
سلام. درگذشت خانم اقدس دهنبدی را به فرزندان، بستگان، علی الخصوص به همسر محترمش جناب آقای سیدجلال رضوی تسلیت گفته و برای آن مرحومه علو درجات و برای تمامی اهالی ولایتمدار طول عمر طولانی و سلامتی کامل را از خداوند رحمان و رحیم خواستارم.

سید فخرالدین ساداتی گفت

شورای اسلامی بالاده مصیبت وارده را به خانواده های محترم رضوی ودهبندی تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان طول عمر با عزت را آرزومند است.