درگذشت بانو ایّامه کاردگر بالادهی/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که بانو ایامه کاردگر بالادهی فرزند مرحوم محمود و مرحومه هاجر و همسر مرحوم محمدعلی متولّی دیشب بر اثر سکته دارفانی را وداع کرده است. مراسم تشییع جنازه آن مرحومه ساعت ۲ بعدازظهر امروز شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ از روستای للـه مرز بهشهر (محل سکونت آن مرحومه) تا گلزار روستای حسین آباد برگزار می شود. بانو کاردگر مادر آقایان عبدالله، اسدالله و فردوس متولی و خواهر حاج خدابخش و علی بخش کادرگر و مادرزن مهندس قاسم دهبندی می باشند.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار به ویژه به فرزندانش، برادرانش، مهندس قاسم دهبندی و سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲ دی ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

مصیبت وارده را به خانواده آن مرحومه و حاج صادق علی توبه تسلیت عرض می نمایم و برایشان صبر مسئلت دارم.

صادقعلی توبه گفت

درگذشت مادری مهربان و فداکار را به فرزندانشان آقایان عبدالله و اسدالله و فردوس متولی و دامادشان آقای مهندس قاسم دهبندی و برادران داغدارش آقایان حاج خدابخش و علی بخش کاردگر و دختران دلسوخته اش و تمامی فامیلان و بستگان تسلیت عرض می نمایم و در جوار مضجع شریف امام رئوف برای خاله عزیزم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و جزیل را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم
………………………………………..
سادوا: این مصیبت را خدمت حضرتعالی تسلیت عرض می کنیم.

این مصیبت وارده را به بازماندگانش تسلیت عرض مینمایم

ضایعه درگذشت این مادر مهربان و مومنه را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

اسماعیل توبه بالادهی گفت

جناب آقای عبدالله متولی
درگذشت مادر محترمه را به حضرت عالی و برادران و خواهران و بستگان نسبی و سببی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مادر مهربان و دلسوز علو درجات را خواهانم و انشاءالله خداوند مادرتان را باائمه اطهار و بی بی دو عالم حضرت زهر‎ا(س) محشور نماید