انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای اصغر حیدری معروف به یزدان اصغر دارفانی را وداع کرده اند. مراسم تشییع جنازه ساعت ۳ عصر امروز ۳شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ از منزلش در روستای یکه توت بهشهر برگزار و با حضور اهالی روستاهای یکه توت و بالاده در گلزار همین روستا بخاک سپرده شد. آقای حیدری  بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفتند.

ضمنا پیامک تشییع جنازه برای همولایتی های بالادهی و دوسرشماری اعضای سامانه سادوا ارسال  شد.

با سپاس از آقای عباس جعفرپور برای ارسال خبر.

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار حیدری به ویژه همسر خانم انسیه چهاردهی همسر گرامی و فرزندانش، آقای مهندس علیرضا کاردگر (برادر همسرش)، دامادها آقایان عباس جعقرپور و سید امیر ساداتی و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

بازگشت همه به سوی خداست
مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم و اقوام نسبی و سببی و دوست و برادر عزیزم آقای عباس جعفر پور تسلیت می گویم. خدایش رحمت کناد.

باسلام خدمت آقای آزموده عزیز و تشکر به خاطر ارسال پیامک برای بالادهی های عزیز… و تشکر ویژه از تمام عزیزانی که در تشییع جنازه پدرخانم بنده شرکت کردند و در سوگ آن عزیز سفر کرده با ما شریک شدند. امیدوارم در شادیهای این عزیزان شرکت کنیم…
…………………………………..
سادوا: سلام امیرجان. خداوند آقای حیدری عزیز را رحمت کند و به شما هم بردباری بدهد.

سید محمد موسوی بالادهی گفت

هوالباقی
خداوند به خانواده آن مرحوم صبر و برای آن عزیز سفر کرده اجر اخروی عنایت کند.
روحش شاد و یادش گرامی. واقعاً انسانی فرهیخته و دوست داشتنی بود.