درگذشت آقای سیدابراهیم صباغ فرزند سیدحسین/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای سیدابراهیم موسوی نژاد (صباغ) فرزند مرحوم سیدحسین دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۳ و نیم بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ در روستای للـه مرز بهشهر برگزار خواهد شد. زنده یاد صباغ  متولد ۱۳۱۳ شمسی و شب گذشته بر اثر سکته قلبی و کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده اش بویژه همسر مکرمه، و جناب آقای سیدکربلایی اسماعیل موسوی نژاد و سایر فرزندانش ، آقایان سیدسیف اله، سیدفضل اله و سیدربیع صباغ (عضو محترم انجمن فرهنگی سادوا) برادرزادگانش و سایر خانواده ها و بستگان مصیبت دیده تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

پیامک دعوت به شرکت در مراسم تشییع جنازه نیز برای ۵۰۰ نفر از همولایتی های بالادهی و دوسرشماری ارسال شده است.

ارسال خبر: آقای معین علامه قاسمی /  با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانش.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ فروردین ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

از درگاه خداوند متعال برای آن سید بزرگوار رحمت و مغفرت و برای
باز ما ندگانش صبر و اجر مسئلت می نمایم

خدا رحمتش نماید و به تمام بازماندگانش صبر و سلامتی عنایت کند خدا ایشان و برادرزاده اش سید محمود صباغ -که در زمستان امسال به رحمت الهی رفت- رحمت فرماید.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت بویژه به فرزندان و همسر محترمه آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم

مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم و برادر زادگانش آقایان سیدسیف اله، سیدفضل اله و سیدربیع صباغ تسلیت عرض میکنم. ان شاالله این سید بزرگوار و برادر زاده جوانش مرحوم سیدمحمود صباغ مورد آمرزش و رحمت الهی قرار گیرند.

از دیدن خبر متاسف شدم خداوند صبر و سلامتی به خانواده ان مرحوم عنایت کند تسلیت عرض می کنم

آقاسیدابراهیم سالیان متمادی از خادمین اهل بیت و مسجد و تکیه بودند. ما از دوران بچگی و نوجوانی خاطرات بسیار جالبی از رفتار و حسن سلوک آن مرحوم را بیاد داریم. از درگاه خداوند برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی را مسئلت داریم.
………………………………………………
سادوا: جناب للـه مرزی ریکا. سلام. رسم است که برای عرض تسلیت به خانواده متوفی، شخص خود را هم معرفی می کند.
مَثل شما مَثل کسی است که از باجه تلفن عمومی به خانواده متوفی زنگ بزند و تسلیت بگوید، ولی خود را معرفی نکند.