متاسفانه مطلع شده ایم که بانو سیده رقیه عمادی بالادهی، فرزند مرحوم میر داماد عمادی و سیده مریم و همسر مرحوم سعدالله رنجبر و مادر آقایان شکرالله، عبدالله، ابراهیم، اسدالله و رضا رنجبر به رحمت خدا رفته است.

آن مرحومه که ساکن روستای دنگسرک نکا بوده اند در سه ماه پایانی عمر خود در بستر بیماری بوده و فرزندان آن مرحوم به ویژه پسر ایشان شکرالله رنجبر و همسرش از او پرستاری می کردند. این مادر گرامی در شب دوشنبه ۱۱/۷/۱۳۹۰ از دنیا رفته و پیکر ایشان در روز سه شنبه ۱۲/۷/۱۳۹۰ در ساعت ۹ صبح و در میان اندوه اهالی دوسرشمار بخش چهاردانگه ساری و روستای بالاده و مردم روستای دنگسرک تشییع و در قبرستان روستای دنگسرک و در کنار همسر مرحوم شان که چند سال پیش به رحمت خدا رفته بودند بخاک سپرده شد.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده این مصیبت را به خانواده و بستگان آن مرحومه به ویژه پسران و دختران ایشان و همینطور مردم روستای بالاده و منطقه دوسرشمار تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب آمرزش از خداوند و برای بازماندگان آرزوی صبر می نمایند.

از اینکه این خبر با چند روز تاخیر به اطلاع شما رسیده است عذر خواهی می کنیم. دلیل این تاخیر بی اطلاعی از این خبر بوده است. از آقای حسین رنجبر نوه ی آن مرحومه که این خبر را به سایت چهل چنته اطلاع داده اند ضمن عرض تسلیت، سپاسگزاری می کنیم.

اصل خبر از سایت وزین چهل چنته

……………………………………………………..

سایت سادوا از دوستان گرامی سایت وزین چهل چنته که این خبر را منتشر کرده اند صمیمانه سپاسگزاری می کند. جا دارد از اهالی محترم بالاده و منطقه دوسرشمار درخواست کنیم که خبرهای عمومی منطقه را جهت درج در سایت سادوا  به ما اطلاع بدهند.

از طریق پیامک موبایل به سامانه پیام کوتاه سادوا به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲

و یا با ایمیل سایت سادوا به نشانی sadva86@gmail.com

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۵ مهر ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
ساداتی تیله بنی گفت

خدا رحمتش کند و به فرزندانش تسلیت عرض می نمایم

سیدعلی موسوی تیله بنی گفت

این مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم

مصیبت وارده رابه پسران ودختران آن مرحومه وبه همه بالادیهای عزیز منطقه دوسرشمار تسلیت عرض می کنم

من هم این مصیبت وارده را به خانواده عمادی بالادهی تسلیت می گویم.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت وتعزیت عرض می نمایم