پیام تسلیت اهالی و تشکل های مردمی بالاده بمناسبت درگذشت آیت الله شجاعی کیاسری / در پی رحلت آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری نماینده اسبق مردم شهرستان ساری در چهار دوره مجلس شورای اسلامی، پیام تسلیتی از سوی اهالی شهیدپرور و تشکل های مردمی روستای بالاده (انجمن فرهنگی سادوا، پایگاه بسیج و شورای اسلامی) بشرح ذیل صادر شد:

 «انالله و اناالیه راجعون»

خبر درگذشت حضرت آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری که عمری را در راه خدمت به مردم به ویژه مردم محروم چهاردانگه سپری کرده اند موجب تآلم و تاثرعمیق گردید. اهالی شهیدپرور، انجمن فرهنگی سادوا، پایگاه بسیج و شورای اسلامی بالاده (دهستان چهاردانگه از بخش چهاردانگه ساری) فقدان این عالم وارسته و فاضل و مفسر قرآن کریم را که از افتخارات معنوی دیار ما بوده اند، به فرزندان، خاندان و مردم عزیز بخش چهاردانگه و شهرهای کیاسر و ساری تسلیت می‌گوییم. از خداوند بزرگ برای آن بزرگوار علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر خواستاریم. روحش شاد.

………………………………………………………………………

سادوا: لازم به ذکر است که آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری دو روز پیش بر اثر بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرده و پیکرش امروز یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ پس از تشییع باشکوه در ساری، به زادگاهش کیاسر منتقل و بخاک سپرده شد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲ آذر ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

ضمن عرض تسلیت خواستم عرض کنم که ایشان با اینکه چهار دوره نماینده مردم ساری در مجلس بودند و همچنین نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بودند چه خدمتی برای مردم محروم منطقه چهاردانگه ساری کردن؟ جاودانگی هر انسان به خدمات عام المنفعه است.