درگذشت آقای حاج عبدالله کاردگر/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای حاج عبدالله کاردگر بالادهی فرزند مرحوم حاج روح الله (معروف به روحل پهلوان) شامگاه امروز یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ درگذشت. مراسم تشییع فردا دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ ابتدا در ساعت ۳ بعدازظهر در روستای قره تپه بهشهر (محل سکونتش) برگزار و سپس پیکرش در ساعت ۴ بعدازظهر به روستای شهید آباد (تروجن) بهشهر منتقل، تشییع و به خاک سپرده می شود. آقای کاردگر بر اثر کهولت سن و بیماری امروز ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. وی متولد سال ۱۳۰۰ خورشیدی و حدود ۵۰ سال است که در روستای قره تپه بهشهر ساکن می باشند.

این عکس قبلاً و در شماره ۲۳ چهره مردم بالاده (۲ تیر ۱۳۹۲) در سایت سادوا نمایش داده شده بود/ ( عکس: عین اله آزموده – مرداد ۱۳۷۶ بالاده)

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار کاردگر به ویژه فرزندانش آقایان رمضان و ولی الله کاردگر، برادرانش آقایان شکرالله، علی و عباس، آقایان اکبر و مهندس وهاب کاردگر (برادرزاده های آن مرحوم و اعضای محترم انجمن فرهنگی سادوای بالاده) و سایر خانواده ها و بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

پیامک دعوت به شرکت در مراسم تشییع جنازه برای ۵۵۲ نفر از همولایتی های دوسرشماری ارسال شد.

ارسال خبر: آقای عباس جعفری قلعه و آقای مهندس وهاب کاردگر/  با سپاس و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگان.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۵ تیر ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

انا لله و انا الیه راجعون
این مصیبت را خدمت خانواده کاردگر و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بستگان به سوگ نشسته از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. روحش شاد و یادش گرامی.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم غفران الهی و برای صاحبان مصیبت صبر و شکیبایی را مسئلت دارم.

سیدمجیدموسوی بالادهی گفت

این مصیبت را به خانواده عزادار کاردگر و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم
و برای بازماندگان صبر و شکیبای از خدا مسئلت دارم. روحش شاد.

درگذشت پهوان پیشکسوت محلمان که اسوه قدرت بود و فروتنی را به خانواده محترم و همچنین خاندان بزرگ کاردگر تسلیت عزض می نمایم. مراتب احترام قلبی خود نسبت به ایشان را در بیتی از شعری که پاییز ۱۳۹۲ برای وطنم بالاده سرودم را اعلام داشته و میدارم. در آنجا خطاب به وطنم گفتم:
« روحل عبداللهت شیری است در بیشه، بوَد آزاد
به خاک افکنده غول آملی را در امیرآباد »
روحش شاد.

من هم به نوبه ی خودم این مصیبت جانسوز رو به خانواده ی آن مرحوم تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان برای بازماندگان آن مرحوم صبر جزیل مسئلت دارم.

مصطفی محمدی واوسری گفت

روحش شاد و خدایش بیامرزد