درگذشت آقای کربلایی محمدحسن محمدی واوسری/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که  آقای کربلایی محمدحسن محمدی واوسری فرزند مرحوم حسن و داماد حاج علیمردان دهبندی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۳ بعدازظهر امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ از مصلای نکا تا روستای شهاب الدین انجام و در جوار قبر شهید علی خلیلی واوسری بخاک سپرده خواهد شد. زنده یاد محمدحسن محمدی دیروز در حین رانندگی در جاده رودهن دچار حمله قلبی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار محمدی، حاج علیمردان دهبندی، برادران و خواهران و خانواده عزادار آن عزیز تازه درگذشته به ویژه جناب آقای حاج امیرحمزه خلیلی و هم چنین فرزندان آن مرحوم آقا شعیب و دختر خانم ها و همسر گرامی اش و سایر بستگان مصیبت دیده تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

ارسال خبر: آقای مسیب محمدزاده (کاردگر) و آقای اسماعیل توبه/  با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانش.

پیامک دعوت به شرکت در مراسم تشییع جنازه برای ۵۱۰ نفر از همولایتی های دوسرشماری ارسال شده است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

خدا رحمت کند و به بستگان و خانواده ی محترم هم عرض تسلیت و صبر و سلامتی دارم

سید مصطفی ساداتی بالادهی گفت

خدا رحمتش کنه. به خانواده ی آن مرحوم تسلیت میگویم.

محمدی / وبلاگ وطنم واوسر گفت

این مصیبت را به خانوادهای داغدار خلیلی، دهبندی و محمدی تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازمانگانش صبر و اجر مسئلت می نمایم.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام توسط آقای اسماعیل توبه در سامانه پیامگیر سادوا نوشته شد:
« از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای برادران و خواهران محمدی و خلیلی و خانواده دهنبدی و سایر سوگوران صبر و شکیبای مسئلت دارم »

مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار محمدی، دهبندی، خلیلی و سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد. روحش شاد

باسلام
من هم به نوبه خودم مصیبت درگذشت پدری مهربان و دلسوز و زحمت کش را به
خانوادهای محمدی و دهبندی تسلیت عرض میکنم.

سید فخرالدین ساداتی گفت

شورای اسلامی روستای بالاده مصیبت وارده را به خانواده های محترم محمدی و دهبندی تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان طول عمر با عزت آرزو مند است،روحش شاد و یادش گرامی باد .

مصطفی محمدی واوسری گفت

با عرض سلام خدمت خانواده محترم و داغدار محمدی و خلیلی
به ویژه دوست و سرور گرامی ام آقای امیرحمزه خلیلی واوسری
اینجانب و همچنین به نمایندگی از خانواده قربان محمدی واوسری، مصیبت وارده را تسلیت عرض می نماییم و خود را در این غم شریک می دانیم.
خدایش بیامرزد

بازگشت همه به سوی خداست
این مصیبت جانسوز را به خانواده آن مرحوم و خانواده های محترم محمدی و خلیلی و دهبندی تسلیت عرض می نمایم. خدایش بیامرزاد.

سید محمد عمادی گفت

خداوند ایشان را غریق رحمت خود کنه
این مصیبت رو به خانواده و بستگان ایشون تسلیت میگم