درگذشت کربلایی رمضانعلی دهبندی فرزند مرحوم محمود/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای کربلایی رمضانعلی دهبندی بامداد امروز دوشنبه ۲/۲/۱۳۹۲ دار فانی را وداع کرده است. مراسم تشییع جنازه ساعت ۲ بعدازظهر امروز از منزلش در روستای یکه توت بهشهر برگزار و پیکرش در گلزار همین روستا بخاک سپرده خواهد شد. آقای دهبندی حدود ۶۲ سال سن و به کار کشاورزی در روستای یکه توت اشتغال داشته و به علت بیماری، چشم از جهان فرو بست.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار به ویژه همسرش خانم حنیفه دهبندی (فرزند مرحوم جلیل)، فرزندانش آقایان محمدجعفر، صفر و علی (سیروس)، برادرش آقای قربانعلی دهبندی، آقای هادی نیک بین ( که این مرحوم شوهر خاله ایشان بودند) و سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

ارسال خبر: آقای هادی نیک بین

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

“إنا لله وإنا الیه راجعون”
تسلیت عرض می کنم. خداوند رحمتش کند و به بازماندگانش طول عمر با عزت بدهد.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می نمایم

سلام جناب آزموده
چرا متن ارسالی منو حذف کردین؟
………………………………………
سادوا: با سلام. لازم است وقتی به کسی تسلیت می گوییم خود را معرفی کنیم . کار شما مثل تسلیت گفتن با تلفن عمومی بدون معرفی خود به خانواده متوفی است و این از نظر اخلاقی درست نیست.

جناب آزموده
من خودم اصلاً ایشان را نمی شناسم همینطور آنان مرا. حقیر فقط برایشان طلب آمرزش کردم. فکر نم یکنم به قول شما از نظر اخلاقی درست نباشد. این حرکت شما کمی مرا دلگیر کرد و این ذهنیت برایم پیش آمده که جنابعالی از حضور اشخاصی که تمایلی به معرفی خود ندارند خوشتان نمی آید و در ضمن آن یک بیتی هم که گذاشتم خطاب به خودم و همه مردم بود که تا عزیزان مان زنده هستند قدر یکدیگر را بدانیم. با این حال اگر جسارتی شد پوزش میطلبم.
زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید
ور نه بر سنگ مزارش اب پاشیدن چه سود؟
………………………………………….
سادوا: سلام. جناب آقا یا خانم با نام مستعار « منتظر قائم». تایید یا عدم تایید نظرات خوانندگان تابع سیاست های کلی سایت سادوا و نیز قانون مطبوعات می باشد. چون شما را نمی شناسم پس موضوع خوش آمدن و یا خوش نیامدن از شما نیز منتفی هست. سادوا یک سایت روستایی هست و دلیلی ندارد که برای گفتن یک نکته اخلاقی با نام مستعار یادداشت بگذاریم. قبلاً هم در این باره مفصل توضیح داده بودیم که چرا بعضی از یاداشت های مستعار را تایید نمی کنیم.

از خداوند سبحان طلب آمرزش برای این عزیز و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
روحش شاد