درگذشت آقای کربلایی قاسم چهاردهی / انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای کربلایی قاسم چهاردهی فرزند مرحوم شُکر (معروف به پیر شُکر) دارفانی را وداع کرد. مراسم تشییع جنازه ساعت ۹ و نیم صبح فردا جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ از منزل آن مرحوم در روستای شهیدآباد (تروجن) بهشهر تا مزار این روستا برگزارمی شود. زنده یاد کربلایی قاسم چهاردهی متولد ۱۳۱۷ شامگاه امروز پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ بر اثر بیماری سرطان جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

ضمناً پیامک تشییع جنازه برای ۵۹۵ نفر از همولایتی های بالادهی و دوسرشماری فرستاده شد.

ارسال خبر: آقای عطا ساداتی (فرزند حاج سیدجعفر). با سپاس و آرزوی آمرزش امواتش.

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار آقای قاسم چهاردهی به ویژه همسر گرامیشان، فرزندان و برادرش آقای حبیب اله چهاردهی، آقای محمد کاردگر دامادش، و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۵ دی ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام توسط آقای محمدعلی محمدی واوسری به سامانه سادوا ارسال شده است:

« غفران الهی برای آن مرحوم را از خداوند متعال خواهانم »

مصیبت وارده را به تمامی صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم

اسماعیل توبه بالادهی گفت

مصیبت وارده را به خاندان چهاردهی تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی از خداوند متعال خواهانم. ما را در غم خودتان شریک بدانید

ساداتی تیله بنی گفت

خدا رحمتش کند و تسلیت به بازماندگان مخصوصاً پسرانش حسن و رضا و دامادها و دختران محترمه دارم. مرد خوبی بوده و حدود ۳۰ سال در همسایگی ایشان هستیم که تلاش و کوشش برای تامین معاش و زندگی تا آخرین سالهای حیاتش داشته است. خدا پدرش شکراله مادرش سیده رقیه برادرش عین الله و نورالله و خواهرش زهرا و خواهرزاده اش محمد نصرتی و دیگر در گذشتگان منتسب به آقای چهاردهی را رحمت کند. در اینجا از دو پسرش آقا حسن و آقا رضا که نهایت تلاش را برای درمان پدرش داشته اند، از خداوند خیر و پاداش جمیل را خواهانم.