به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، سی و دومین یادواره ۳۴ شهید والامقام منطقه ی دوسرشمار (بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر) دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه  در تاریخ ۹ مرداد ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۱۰ صبح در روستای بالاده برگزار خواهد شد. سخنران این یادواره  دکتر حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور خواهد بود. همچنین مداح این یادواره آقای مهدی مجیدی خواهد بود.

هم چنین ستاد یادواره شهدای بالاده، تیزر ویدئویی تبلیغات این یادواره را برای پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ارسال کرده است.

زمان ویدئو : ۰۰:۵۶ ثانیه

حجم ویدئو : ۰۳٫۴۴ مگابایت

download-video

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲ مرداد ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

باسلام
ماهمه قدرردان خون شهداییم
باتشگر از ستاده یادواره بالاده که به نظرم این کارشون قابل تقدیره

یاسر توبه بالادهی گفت

شهادت دعوتی است به همه نسل ها در همه عصرها که اگر می توانی بمیران: “جهاد” و اگر نمی توانی بمیر: “شهادت”. شهید با مرگ خویش رسالتی را انجام می دهد، که مجاهد با میراندن دشمن و شهادت رسالت حق پرستان در عصر نتوانستن ها است.

خانم ابتکار از مشکلات زیست محیطی بخش چهاردانگه بازدید می نماید
خانم معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور روز پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ از مشکلات زیست محیطی بخش چهاردانگه بازدید می نماید.

احمد ابراهیمی محیطبان منطقه چهاردانگه، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت، فردا پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ خانم معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور از مشکلات زیست محیطی بخش چهاردانگه بازدید به عمل می آورد.

ابراهیمی افزود: در این بازدید ربیع فلاح استاندار مازندران و دکتر ناصر مهردادی مدیرکل محیط زیست استان مازندران، خانم ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور را همراهی می نمایند.

وی در باره بازدید های خانم ابتکار از بخش چهاردانگه ابراز داشت: خانم ابتکار از پارک ملی شاه دژ، چشمه سورت، محل دفن زباله شهرداری ساری، حیات وحش چهاردانگه در بالاده و آب بندان الندان بازدید و مشکلات زیست محبطی این مناطق را از نزدیک بررسی می نماید.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ضمن خیر مقدم به خانم ابتکار رییس محیط زیست کشوربه بخش چهاردانگه که از متنوع ترین و زیباترین زیست محیطی کشور برخوردار است، انتظار دارد دستور فرمایند عواملی که باعث تخریب محیط زیست منطقه زیبای چهاردانگه شده است، مانند حمل زباله شهر ساری در کمترین زمان ممکن حذف شود.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز انتظار دارد خانم ابتکار از برداشت بی رویه درختان در بخش چهاردانگه بازدید به عمل آورد. سیل های اخیر ایجاد شده در منطقه نتیجه همین برداشت های بی رویه از جنگل های بخش چهاردانگه می باشد.

ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب بخصوص شهدای سالهای دفاع جانانه و بالاخص شهدای مظلوم و بی نام و نشان منطقه خودمون.
اولاً: جا دارد به سهم خودم از ستاد یادواره شهدای منطقه مون بخصوص از ستاد یادواره شهدای روستای بالاده که با توجه به نارسایی و مشکلات و دوری راه و موانع مختلف واقعاً در جهت برگزاری سی و دومین یادواره شهدای منطقه که از نظر سابقه برگزاری در سطح کشور بی نظیر است، سنگ تمام گذاشتند. خدا قوت و دست مریزاد بگم. خودم شاهد تلاش و فعالیت های شبانه روزی عده ای از اعضای ستاد بودم. بخصوص شب قبل از مراسم که تا ساعت ۴ و ۵ صبح استراحت و خواب را از چشم گرفته و مشغول مهیا نمودن جایگاه مراسم بودند. اجر شما با امام و شهدا، دست شما درد نکند.
ثانیاً: شاید بعلت ضعف و سادگی بر و بچه های ما، عده ای منفعت طلب و فرصت جو از این یادواره های سبکبالان عاشق به نفع خودشان بهره برداری سیاسی می کنند. آنهایی که دیروز در زمان مظلومیت امام و انقلاب، از زمین و هوا و دریا توسط استکبار جهانی مثل باران بر سر این ملت مظلوم گلوله و توپ می بارید، بقول آن امام بهتر از جانمان مرفعین بی درد و در خانه لمیده های دیروز که دستی بر آتش نداشتند و می گفتند تیر و ترکش برای قلب مان ضرر دارد و یا پسر فلانی برود جبهه کشته شود و پسرم برود درس بخواند و به فکر فردای پسرش بود نه به فکر فردای انقلاب، و امروز به خاطر حفظ پست و مقامشان و یا رسیدن به اهداف و منافعشان از این یادواره ها بهره برداری سیاسی می کنند. ای شهدا ما را ببخشید …. و …..
آری آقای فلان مدیر کل قبلی که چند ماه قبل، از مدیر کلی برای رسیدن به کرسی مجلس استعفاء داده و با تبلیغات زودرس غیرقانونی برای نمایندگی مجلس که خونبهای شهداست مشغول تبلیغات خودش می باشد و می آید به مجری برنامه یادواره شهدا به دروغ می گوید من مدیر کل هستم و از قول من اعلام کن که فلان مشکل را حل می کنم. آقای مدیر کل مستعفی، شما که چندین سال مدیر کل ستادی استانداری و معاون فرمانداری مرکز استان و چند سال مدیر کل فلان اداره کل بودی تا الان چکار کردی؟ و یا آقای ….. نماینده مجلس شما که چند دوره و چندین سال نماینده مردم در مجلس بودید برای منطقه چکار کردید؟ حالا در سال انتخابات مجلس و در یادواره شهدا برای مردم شعار می دهی فلان مشکل را حل می کنم. از خون پاک شهدا خجالت بکشید. هنوز پیکرهای پاک غواص های شهدای دست بسته در راهند. چه جوابی دارید؟ ای شهیدان شما را به امامتان ما را ببخشید. بخدا ما جامانده از آن کاروان عاشق، حرف و ایده مان را می زنیم و هرگز شماها و مرام و ایده و اهداف شماها را فراموش نخواهیم کرد.
برادر دوست داشتنی ام جناب آقای آزموده مدیر فعال سایت وزین سادوا (دوست داشتم شما را بیشتر زیارت کنم ولی سعادت نشد) شما بعنوان یک فعال فرهنگی این حرکت ها را چگونه ارزیابی و رصد می کنید؟ آیا جزء سوء استفاده از خون شهید و در یادواره شهدا به نفع خود بهره برداری سیاسی و شخصی، قلمداد نمی کنید؟
ای شهیدان، ای یاران واقعی امام و انقلاب، بخدا ما مثل آن عده معدود فرصت طلب و منفعت طلب نبوده و نیستیم و به شما وفاداریم و با عشق و علاقه و با اعتقاد تا آخرین نفس، یادواره هایتان را سال به سال با شکوهترو پر بارتر بر پا خواهیم کرد.

………………………………………..
پاسخ سادوا: دوست گرامی ام جناب جعفری پاییین دهی درود بر شما و سپاس از نوشته بلندتان در باره یادواره و اهداف و سایر مواردی که مطرح کردید.
چون بنده را مورد خطاب قرار داده اید، به ناچار چند سطری برای حضرتعالی و افکار عمومی می نویسم: آنگونه که قبلاً هم در همین سایت سادوا در قالب نقد نوشته ام، ما اهالی دوسرشمار بعنوان برگزار کنندگان پیشروترین یادواره شهدای کشور نتوانستیم کمترین بهره برداری را از حضور مسوولان در یادواره بنماییم. دلیلش را قبلا توضیح داده ام.
در یادواره امسال نیز حضور نمایندگان محترم مردم ساری در مجلس باعث دلگرمی مردم دوسرشمار در حل مشکلاتشان شده است و جلسه چند تن از اهالی بالاده با مهندس دامادی در ساری در یک شب پیش از یادواره (که بنده نیز حضور داشتم) و بیان مشکلات منطقه و آوردنشان به بالاده و هم چنین جلسه پس از یادواره با آقایان دکتر شجاعی و مهندس دامادی و آقای امینی بخشدار چهاردانگه و چند تن از مسولان استان در منزل یکی از اهالی بالاده با حضور شورای های اسلامی منطقه دوسرشمار و آغوزگاله و … طبق برنامه ای بوده که می بایست انجام گیرد و چون آقایان شجاعی و دامادی هنوز نماینده ما در مجلس هستند لذا بر حسب انجام وظیفه نمایندگی، نمی توان حضورشان را تبلیغاتی دانست و معتقدم از این فرصتها تاکنون استفاده نکرده ایم و امسال این فرصت را برای شوراهای اسلامی و مردم منطقه فراهم آورده ایم تا از نزدیک با نمایندگانشان طرح مشکل و مصرانه خواهان پیگیری و رفع مشکلات باشند.