گزارش تصویری دیدار با خانواده شهید یحیی سرپرست/ نقل از وبلاگ تندیس شهادت: از آسمان باران تندی می بارید. گویی قطرات باران مانند ریسمان بهم پیوسته بودند و از آسمان به زمین کشیده شده بودند. نگران آن بودیم که نکند بخاطر بارش باران،ن توانیم به خدمت خانواده محترم شهید سرپرست برسیم. ساعت ۱۵/۴۵ را نشان می داد که خوشبختانه از شدت بارش باران کاسته شد. گلزار شهدای روستای حسین آباد بهشهر مکان باصفایی است که پس از بارش باران بخاطر تمیز شدن هوا، منظره دیدنی داشت. تپه ای مرتفع که شهدای روستای حسین آباد را در خود جای داده است و البته صدها نفر از درگذشتگان روستاهای اطراف.

ساعت ۱۶/۱۵ روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ بر مزار شهید گرانقدر یحیی سرپرست جمع شدیم. حاج سید محمد ساداتی (پدر بزرگوار شهید سید یحیی ساداتی)، مزار شهید یحیی سرپرست را با گلاب شست و دسته گلی را بر مزار این شهید گرانقدر قرار داد و هر یک فاتحه ای نثار روح بلند این سرباز شهید کردیم.

پس از غبار روبی و اهداء فاتحه به منزل شهید یحیی سرپرست رفتیم. برادر کوچک شهید که او هم، همنام شهید یحیی بود به استقبال دوستان آمد. لحظاتی را مهمان این خانواده بزرگوار بودیم. سادگی منزل شهید، نشان از سادگی تمام خانواده های شهدا داشت. شهدایی که فقط و فقط احیای دین و حفظ تمامیت ارضی کشور، هدفشان بود و هیچ چیز دیگری را طالب نبودند. با تشریف فرمایی مادر محترمه شهید سرپرست، آقای کربلایی منصور علینژاد مانند همیشه، وصیتنامه شهید را برای حاضرین قرائت کردند. شهید توصیه هایی داشت برای پدر و مادرش، برای برادرانش و برای همه جوانان هم سن و سال اش. پیامش ادامه دادن راه شهدا بود و دفاع از اسلام.

مادر بزرگوار شهید هم خاطره ای برای ما گفت: «یک روز دیدم یحیی با یک قاب عکس بزرگ از خودش اومد خونه. بهش گفتم: این عکس به این بزرگی رو برای چی گرفتی؟ گفت: حالا که دارم میرم خدمت، معلوم نیست که برگردم یا نه. این عکس پیش شما یادگاری بمونه.»

بعد از پذیرایی، هدیه ناقابلی توسط حاج سید محمد ساداتی تقدیم مادر محترمه شهید یحیی سرپرست شد. نکته قابل توجه در این دیدار این بود که، اکثر حاضرین در این دیدار، از قشر جوان بودند و سن و سال شان به سن زمان شهادت شهید سرپرست نزدیک بود. امیدواریم تمام جوانان ما، راه شهیدان را، رسم زندگی شان قرار دهند.

 «پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده»

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ آذر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
امیر چهاردهی بالادهی گفت

روحش شاد و یادش گرامی

سیداسماعیل ساداتی گفت

با سلام. از اطلاع رسانی سادوا متشکرم.
از اینکه شاهد حضور جوانان عزیز بالادهی در این دیدار بودم، بسیار خوشحالم.
امیدوارم روی گل شما را در آخرین برنامه از دیدار با خانواده محترم شهدا که در روز جمعه ۲۲ آذر ۹۲ ساعت ۳ عصر در روستای شهیدآباد برقرار خواهد شد، زیارت کنم.
این دیدار اختصاص به خانواده های شهیدان حبیب الله کاردگر و نعمت الله چهاردهی خواهد داشت. البته چون شهید عبدالله نظری نیز همزمان با این دو شهید به شهادت رسید، روز جمعه به دیدار خانواده شهید نظری هم خواهیم رفت.
با تشکر از عزیزانی که در این دیدارها ما را یاری کردند/ سید اسماعیل ساداتی.