گزارش تصویری دیدار با خانواده معظم شهید باقرعلی کاردگر/ نقل از وبلاگ تندیس شهادت / بمناسبت بیست و هفتمین سالروز شهادت شهید باقر علی کاردگر، برنامه دیدار با خانواده این شهید گرانقدر در روز جمعه ۲۵ اسفند ساعت ۱۶ در گلزار شهدای مسجد جامع محله زیروان بهشهر با حضور جوانان بسیجی و بالادهی های عزیز برگزار گردید. این دیدار هفتمین دیدار از سری دیدارهای پایگاه و اهالی بالاده با خانواده محترم شهدا می باشد. در ابتدای این برنامه بالادهی های عزیز با حضور بر سر مزار آن شهید گرانقدر و نثار فاتحه، مزار آن شهید را با گلاب شستشو داده و بیاد آن گل های پرپر شده، شاخه گلی را بر سر مزار آن شهید تقدیم کردند.

در ادامه اهالی محترم در منزل برادر شهید کاردگر (جناب آقای محمد علی کاردگر) حاضر شده و جهت شادی روح آن شهید فاتحه ای را نثار نمودند، سپس آقای منصور علینژاد وصیتنامه شهید کاردگر را قرائت نمودند، و بعد از آن برادر سید اسماعیل ساداتی (فرمانده محترم پایگاه شهدای بالاده) از حضور اهالی بالاده تقدیر و تشکر کردند و از برادران آن شهید (نادعلی و محمدعلی کاردگر) درخواست نمودند که خاطره ای از برادر شهیدشان تعریف نمایند سپس این دو بزرگوار خاطره ی شیرینی برای حضار محترم بیان فرمودند.
در پایان این دیدار پس از پذیرایی، هدیه ای از طرف پایگاه بسیج شهدای بالاده توسط حاج سید محمد ساداتی (پدر شهید سیدیحیی ساداتی) به برادر بزرگ شهید (جناب آقای نادعلی کاردگر) اهدا گردید.


 

پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده از حضور بالادهی های محترم، کمال تشکر و قدردانی را دارد. شرکت جمعیت انبوه در این مراسم نشان از قدر شناسی بالادهی های عزیز از مقام شامخ شهدا بوده و عزم ملی برای ادامه دادن راه شهدای گرانقدر می باشد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام خدمت سادوا و سادوایی های عزیز٫ با تشکر از زحمات مدیر محترم سادوا. از همه خوانندگان سادوا تقاضادارم در خصوص طرح دیدار با خانواده های محترم شهدا، اگر نظر، پیشنهاد و یا انتقادی دارند می توانند در قسمت نظرات سادوا با ما در میان بگذارند.
درود بر شهدا و بر صبر خانواده های آنان.
با تشکر / پایگاه بسیج شهدای بالاده.

کمیل توبه بالادهی گفت

با سلام خدمت مدیریت سایت وزین سادوا جناب آقای عین الله آزموده؛
بسیج شجره ی طیبه ای است که ریشه ی آن در ملکوت و شاخه ی آن در میدان نبرد و ثمره ی آن شهید است. پس شهید از ملکوت و ملکوتیان است که دل او سنخیتی با خاکیان ندارد، گر چه جسم او خاکی است.
شهید شهدای اهل قلم سید مرتضی آوینی