گزارش تصویری دیدار با خانواده های شهیدان حبیب الله کاردگر، نعمت الله چهاردهی و عبدالله نظری / ساعت ۳ بعد از ظهر روز جمعه (۲۲ آذر ماه ۹۲) با حضور برخی از اهالی روستای شهیدآباد بهشهر و بالادهی های مقیم ساری و نکا، مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار این شهیدان عزیز انجام شد. پس از آن در منزل شهید حبیب الله کاردگر حضور پیدا کرده و به خدمت مادر گرامی شهید عرض سلام و ادب نمودیم. در ادامه کربلایی منصور علینژاد زندگینامه و وصیت نامه این شهید گرانقدر را برای حاضرین قرائت نمود. منزل آقای حاج حامد چهاردهی مقصد بعدی ما بود. چهره ی گشاده روی مادر شهید چهاردهی روحیه ای دو چندان به ما داد. زندگینامه و وصیتنامه این شهید گرانقدر را نیز آقای منصور علینژاد قرائت نمود.

در این جلسه از آقای منصور علینژاد به سبب حضور مداوم در برنامه های دیدار و قرائت وصیتنامه شهدا تقدیر و تشکر گردید و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم ایشان شد. در ادامه به منزل شهید عبدالله نظری رفتیم. این دیدار به دلیل اینکه این شهید بزرگوار همرزم دو شهید عزیز (حبیب الله کاردگر و نعمت الله چهاردهی) بودند، انجام شد. پس از قرائت وصیتنامه و زندگینامه شهید، آقای حامد چهاردهی از ضرورت انجام چنین برنامه هایی سخنانی را ایراد کردند. در ادامه آقای سید اسماعیل ساداتی فرمانده محترم پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده در مطالبی بیان نمودند: اینکه امروز در منزل یک شهید از روستای قلعه حضور داریم این است که شهدا فراتر از مرزهای قومی و قبیله ای هستند و آنچه اهمیت دارد بزرگی مکتب ایثار و شهادت است. در پایان هدیه ای به رسم یادبود تقدیم پدر بزرگوار شهید عبدالله نظری گردید.

آخرین برنامه از سری برنامه های دیدار با خانواده های گرانقدر شهدای بالاده در روز جمعه ۲۹ آذر  ۱۳۹۲ در منزل شهید قاسم پور در ساری برگزار خواهد شد.

خدایا چنان کن سرانجام کار       تو خشنود باشی و ما رستگار

 



عکسهای دیدار با خانواده گرامی شهید حبیب الله کاردگر

 


عکسهای دیدار با خانواده گرامی شهید نعمت الله چهاردهی

 



عکسهای دیدار با خانواده گرامی شهید عبدالله نظری

نقل از وبلاگ تندیس شهادت (شهدای بالاده)

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۶ آذر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

روح این بزرگان وطنمون شاد و جایگاهشان رفیع .

ضمن تقدیر و تشکر از گردانندگان برنامه بسیار خوب. به جای زیارت با خانواده معزز شهدا به اطلاع آ ن دسته از همولایتی های عزیزی که در محلهای شهدا حضور دارند برسانم که خدمت به خانواده شهدا خدمت به خود شهداست. همان طوری که زیارت و سلام به خانواده شهدا؛ زیارت و سلام به شهداست و هر کسی در این مسیر قرار گرفته قطعاً خودش را در مسیر شهدا قرار داده است. یادمان نرفته که در شبهای عملیات و در هنگام وداع با همسنگران به همدیگر سفارش می کردیم هر کسی که برگشت سرکشی از پدر و مادر دیگری غفلت نکند. دوستان نگاه به چهره پدر و مادر شهدا نگاه به چهره های شهداست و زمینه شفاعت آنان را برای خودمان فراهم می کنیم. انشاالله خداوند به همه آمین: جهت شادی ارواح مومنین و شهدای عزیز یک حمد و سه قل هوالله و صلوات هدیه کنیم.

از اینکه یادی از دایی شهیدم کردین از همتون واقعا ممنونم