انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای کربلایی سعدالله توبه فرزند حاج یونس دارفانی را وداع گفته اند. مراسم تشییع جنازه ساعت ۲ بعدازظهر امروز سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ از مسجد ابوالفضل العباس (ع) روستای حسین آباد بهشهر برگزار و در گلزار همین روستا بخاک سپرده خواهد شد. آقای کربلایی سعدالله توبه متولد ۱۳۴۱ چند روز پیش بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بهشهر بستری شدند و پس از تایید مرگ مغزی توسط پزشکان به تهران منتقل و در بیمارستان امام خمینی تهران و در اقدامی خداپسندانه چند عضو از بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

با اهدای اعضای بدنش، زنده یاد سعدالله توبه به «نیک نامی» بزرگی رسیدند که هم باعث «سعادت» اخروی خود و هم باعث «حیات» دوباره به چندین انسان دیگر شده اند. روحش شاد.

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدارش، همسر گرامی، فرزندانش دختر خانم و آقا پسرش، برادرانش حجت الاسلام  صادقعلی توبه و احمدآقا و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یقیناً جایش در بهشت برین خواهد بود. یادش گرامی.

خبر اهدای اعضای بدن یک بالادهی به چندین نیازمند در پایگاه خبری چهاردانگه

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۴ آذر ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
مصطفی محمدی واوسری گفت

خدایش بیامرزد

خدا بیامرزدش. سعدُل جان خیلی دلمون برات تنگ میشه.

خدمت دایی صفر عزیز
خبر درگذشت دایی سعدالله عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. خداوند قرین رحمتش فرماید. بنده این واقعه دردناک رh خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم.

ساداتی تیله بنی گفت

خدا رحمتش کند تسلیت به خانواده محترم خصوصا برادرشان، و برای آن مرحوم از درگاه خداوند آمرزش ابدی را خواهانم

باسلام، آقای حاج شکرالله کاردگر بالادهی روز اول آذر ماه ۹۴ در روستای برگه دار فانی را وداع کردند، دریغ از شرکت در مراسم و اطلاع رسانی و درج در وب سایت، متاسفم!؟
………………………………………
پاسخ سادوا: با تسلیت به خانواده محترم حاج شکرالله کاردگر و ابراز تاسف از درگذشت ایشان.
شیوه اطلاع رسانی سایت سادوا برای افراد درگذشته، بدین گونه است که از سوی خانواده اش برای فرستادن پیامک تشییخ جنازه با مدیر سایت سادوا تماس گرفته میشود تا زمان و مکان دقیق تشییع جنازه در پیامک نوشته شود. در باره درگذشت آقای کاردگر، کسی با ما تماس نگرفت. بنابر این وقتی ندانیم چه کسی به رحمت خدا رفته است، یقیناً برای نوشتن خبر درگذشت در سایت سادوا هم بی اطلاع هستیم. (۱۰ روز پس از مرگ آقای کاردگر یک نفر یادداشت نوشت که بخاطر تاخیر ۱۰ روزه قادر به درج خبر درگذشت نبودیم. اصطلاحاً خبر سوخته شده بود). روحش شاد.

این مصیبت وارده رو به خانواده ی آن مرحوم بخصوص برادر بزرگوارشون حجت الاسلام حاج صادقعلی توبه تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان طلب صبر برای بازماندگان آن مرحوم میکنم.. روحش شاد

خانواده محترم توبه
در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم
برای شما صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم

درگذشت مرحوم مغفور کربلایی سعدالله توبه را به خانواده داغدار این عزیز تسلیت عرض مینمایم، روحش شاد و قرین رحمت حق