آقای صالح کاردگر بالادهی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری شدند. طی حکمی از سوی پریچهره مدیرکل، صالح کاردگر بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری منصوب گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ روز گذشته و در مراسمی با حضور خلردی، علوی و معافی معاونین مدیرکل و جمعی از مسئولین ستادی اداره کل و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری، سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری معرفی و مشغول بکار گردید.
بنا براین گزارش طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان، صالح کاردگر بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان مرکز استان منصوب و مشغول بکار گردید. در متن این حکم آمده است :

جناب آقای صالح کاردگر . سلام علیکم
با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در امور ورزش بموجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان ضمن بکارگیری نیروهای کارآمد در پیشبرد اهداف عالیه و خدمت به جوانان این مرز و بوم بیش از پیش موفق و موید باشید/ نصرالله پریچهره  – مدیرکل

گفتنی است کاردگر، معاونت ورزش همگانی اداره کل و همچنین ریاست اداره شهرستان بهشهر  و ریاست کارگروه مناطق چهارگانه ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان را در کارنامه سوابق خدمتی خود داراست.
نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ( این خبر ساعت ساعت ۱۳:۳۲:۱۹ تاریخ ۰۷/۰۳/۱۳۹۱ بر روی سایت قرار گرفته است).

آقای صالح کاردگر / عکس از سایت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران

……………………………………………………………………………..

مدیریت سایت سادوا از طرف اهالی بالاده، این انتصاب شایسته را به جناب آقای کاردگر صمیمانه تبریک گفته و برای ایشان در مدیریت و اعتلای ورزش شهرستان ساری آرزوی موفقیت می کند. لازم به ذکر است که آقای صالح کاردگر فرزند آقای شکرالله کاردگر و نوه پهلوان نامی بالاده حاج روح الله معروف به « روحِل پهلوون»  و عضو انجمن فرهنگی سادوای بالاده بوده و در  فعالیت های فرهنگی روستا نیز همکاری دارند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۷ خرداد ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

انتصاب آقای صالح کاردگر که سوابق درخشان وی در تصدی ریاست تربیت بدنی سابق شهرستان بهشهر بر هیچ کس پوشیده نیست را خدمت وی و خانواده اش و همه اهالی منطقه دوسرشمار تبریک عرض می کنم

جناب آقای صالح کاردگر باسلام واحترام
انتصاب شایته جنابعالی موجب مسرت و بالندگی حقیر و تمام همولایتی های عزیز شده است. اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت به جنابعالی در جوار مضجع شریف امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برای موفقیت جنابعالی در این سمت خطیر آرزوی موفقیت و سربلندی را می کنم . الاحقر: الشیخ الصادق علی توبه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده گفت

پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده، انتصاب آقای صالح کاردگر به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری و هم چنین انتصاب حاج محمدحسین دهبندی به سمت فرماندهی حوزه بسیج خلیل شهر (شهرستان بهشهر) را به این دو برادر بزرگوار تبریک گفته و آرزوی موفقیت روزافزون برای آنان دارد.

جناب آقای صالح کاردگر
اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان “سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مازندارن” را تبریک عرض نموده و آرزوی پیشرفت و موفقیت در تمام مراحل زندگی و کار را برای شما دارم.

آقای آزموده. از این خبر بسیار خوشحال شدم آقای صالح کاردگر از دوستان برادر شهیدم عادل بهادری بوده و این دو خاطرات زیادی را با هم داشتند چه در ورزش و چه در دفاع مقدس٫ عکسهای زیادی از ایشان در آلبوم ورزشی برادرم هست که هر وقت تک تک دوستانش را می بینم به یاد عادل عزیزم افتاده و آرزوی سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان از خداوند خواستارم .
با سلام خدمت جناب آقای صالح کاردگر
از خبر مسرت بخش انتصاب شایسته حضرتعالی بسیار خوشحال شدم امیدوارم هر روز شاهد موفقیت بیشتر حضرتعالی و دوستانمان باشیم .
کوچک شما / افشین بهادری