درگذشت بانو فرشته درخشانی فر / انا لله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که بانو فرشته درخشانی فر همسر آقای سیدخلیل ساداتی بالادهی (فرزند مرحوم سیدجلال ساداتی بالادهی) دارفانی را وداع کرده و به دیار باقی شتافته است. خانم درخشانی فر که چندین سال به بیماری دیابت مبتلا بودند، سحرگاه امروز چهارشنبه ۲۵/۵/۱۳۹۱ چشم از جهان فرو بست و در ساعت ۵ بعدازظهر امروز پس از تشییع جنازه در محله زیروان بهشهر (محل سکونت شان) به روستای آبلوی نکا منتقل و بنابر وصیتش در کنار قبر پدر و مادرش بخاک سپرده شد. 

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدری خود را با خانواده های داغدار ساداتی و درخشانی فر به ویژه آقا سیدخلیل و پسر عزیزش آقا سیدعبدالله اعلام داشته و صمیمانه تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ برای روح آن مادر عزیز آمرزش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم. روحش شاد.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

این مصیبت را به همه خانوادهای ساداتی و درخشانی فر به ویژه به دوستان عزیزم اکبر، عبدالله، علی اصغر و میثم تسلیت عرض می کنم

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام توسط آقای اسماعیل توبه و با پیامک ارسال شده است:

این درگذشت را به برادر پاسدار کربلایی سید خلیل ساداتی و فرزندان بزرگوارش تسلیت گفته و برای آن حواهر گرامی که خود یک بسیجی نمونه و کامل بوده و در هشت سال دفاع مقدس و در نبود همسرش تمام مشکلات خانه و خانواده و فرزندان را به تنهایی بدوش کشید، از خداوند منان آمرزش و برای بازماندگان صبر و بردباری را مسئلت دارم. روحش شاد.

با سلام
این مصیبت را به خانواده ساداتی بویژه دوست عزیزم آقا میثم تسلیت عرض میکنم

سلام. این مصیبت را به خانواده درخشانی منصورکوهی و ساداتی تسلیت عرض می نمایم. مخصوصا به شوهر عمه و پسر عمه هایم.
از طرف پسر دایی حسین