درگذشت حاج سیدیوسف ساداتی بالادهی فرزند مرحوم سیدحسن / انا لله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای سیدیوسف ساداتی بالادهی فرزند مرحوم سیدحسن عصرز دیروز دارفانی را وداع کرده و به دیار باقی شتافته است. مراسم تشییع جنازه امروز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۲ بعدازظهر در روستای سمسکنده ساری ( محل سکونت آن مرحوم ) برگزار می شود.

آقای حاج سیدیوسف ساداتی دبیر بازنشسته عصر دیروز شنبه در جاده سوادکوه ( شهر زیرآب ) بر اثر تصادف درگذشت و جنازه اش به بیمارستان زیرآب منتقل و صبح امروز به خانواده اش تحویل داده شد.

مرحوم ساداتی دارای ۵ فرزند ( ۳ پسر و ۲ دختر ) بوده و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، عضو فعال پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده و ستاد یادواره شهدای بالاده نیز بودند. لازم به ذکر است، حاج سید یوسف ساداتی بالادهی کارمند بازنشسته آموزش و پرورش (دبیر ریاضی) و معاون دبیرستان شهید قاسمی شهرستان ساری بوده و در هیئت امناء مسجد امام موسی کاظم (ع) روستای سمسکنده مشغول خدمتگزاری بودند.

مرحوم سیدیوسف ساداتی / عکس از علی نظری سایت دوسرشمار

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدری خود را با خانواده های داغدار ساداتی به ویژه همسر و فرزندانش و سایر بستگان اعلام داشته و صمیمانه تسلیت عرض می کنند و از خداوند بزرگ برای روح آن تازه درگذشته عزیز آمرزش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم. روحش شاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۲ شهریور ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

خدایش رحمت کند

با کمال تأسف باخبر شدیم حاج سید یوسف ساداتی دار فانی را وداع گفت. این مصیبت را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.
****************
کاش آن شب را نمی آمد سحر

کاش گم در راه پیک بد خبر

ای عجب کان شب سحر اما به ما

تیره روزی آمد و شام دگر

دیده پر خون از غم هجران و او

با لب خندان چه آسان بر سفر

ای دریغ از مهربانی های او

دست پر مهر آن کلام پرشکر

غصه ها پنهان به دل بودش ولی

شاد و خرم چهره اش بر رهگذر

در ارزان زان ما بود ای دریغ

گنج پنهان شد به خاک و بی ثمر

تا پدر رفت آن سحر از پیش رو

بی نشان را خاک تیره شد به سر

خداوند روح ایشان را با ارواح مطهر شهدا بویژه با روح عرشی و ملکوتی سیدالشهداء محشور بفرماید از مفاخر و نیروهای کیفی و ارزشی روستای بالاده بوده اند. چه باید کرد جز سر تعظیم در برابر مشیت الهی .

سید محمد موسوی بالادهی گفت

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم ساداتی
ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومن تان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش حضرت علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

واقعا متأثر شدم. خداوند رحمتش کند. سال ۶۲/۶۳ من شاگرد مدرسه اش بودم وایشان مدیر مدرسه راهنمایی بوده. روحش شاد.

احمدرضا چهاردهی گفت

این مصیبت را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم