درگذشت آقای رمضان ابراهیم پور پایین دهی 

انا لله و انا الیه راجعون / با خبر شدیم که آقای رمضان ابراهیم پور پایین دهی فرزند ابراهیم دار فانی را وداع گفت. پیکر این مرحوم ساعت ۳ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۹/۶/۱۳۹۰ طی مراسمی با حضور خانواده های داغدار و جمعی از اهالی پایین د ه و دیگر روستاهای منطقه دوسرشمار ساری از ترک محله شهر نکا به سوی آرامگاه این شهر نکا انجام می شود.

مرحوم رمضان ابراهیم پور که در بین اهالی منطقه دوسرشمار به « رمضان خیاط » معروف و از صفات نیک اخلاقی و انسانی برخوردار بودند، متاسفانه دیشب پس از خوابیدن ( در خواب ) دچار سکته شده و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده، مصیبت وارده را به خانواده داغدار آن مرحوم ، فرزندان، برادران آقایان حاج قدرت و حجت و به ویژه جناب آقا ایرج ابراهیمپور ، خواهرانش و اهالی پایین ده تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ بقای عمر و صبر برای بازماندگان و آرامش اخروی برای آن مرحوم مسئلت دارد. روحش شاد.

اصل خبر از سایت پیراسیوی پایین ده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۹ شهریور ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

این مصیبت را به خانواده داغدار او تسلیت می گویم.

سیدعلی موسوی تیله بنی گفت

انالله وانا الیه راجعون
مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم

صادقعلی توبه گفت

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت خاصه به دبیر ارجمند جناب آقای حاج قدرت الله ابراهیم پور تسلیت عرض نموده وبرای آت مرحوم غفران الهی وبرای بازماندگان صبرجمیل واجرجزیل را ازدرگاه خداوند متعال خواستارم