عکس های خانم راضیه چهاردهی از طبیعت بالاده / زیبایی های طبیعی و روستایی بالاده  و مناطق اطراف آن را در قاب تصویر دیدن همیشه دارای جذابیت هایی برای اهالی این روستا می باشد. از این رو هر یک از اهالی که به بالاده می روند با دوربین عکاسی و یا موبایل خود عکس می گیرند و لطف می کنند و آنها را در اختیار سایت سادوا قرار می دهند تا دیگر همولایتی ها نیز از دیدن این زیبایی ها بهره مند شوند. سرکار خانم راضیه چهاردهی فرزند آقای محمدرضا چهاردهی بالادهی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مامایی بوده و هم اینک با سمت مربی آموزشی در دانشگاه تهران مشغول به کار می باشند. ضمن سپاس فراوان از ایشان، این عکس های زیبا را تقدیم خوانندگان گرامی سادوا می کنیم.

خانه ای در بالاده

ارتفاعات مه آلود رشته کوه چهارنو از چشم انداز بالاده

چشم انداز زیبایی از مسیر جاده واوسر

خانه ای در بالاده

بخشی از غرب روستای بالاده و نمایی از رشته کوه چهارنو

گیاهان خودروی وحشی

خانه ای در باغ / روستای تیله بن

این هم گلی زیبا، تقدیم به خوانندگان و بینندگان گرامی سایت سادوا

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۲ مهر ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام
خیلی زیبا بود با تشکر از خانم چهاردهی

Excellent
Thank you very much
Cheers
Ensi

با سلام و خسته نباشید
بسیار زیبا بود لذت بردیم

با سلام.عکسهای بسیار زیبایی بود. مخصوصاً غنچه زیبا در دل کوهستان بسیار رویایی است. با تشکر از خانم چهاردهی بخاطر عکسهای قشنگش.
………………………………………
سادوا: با سلام خدمت همه خوانندگان گرامی سادوا. خواهشمندیم نامی مناسب برای خود در نوشتن پیام ها انتخاب کنند. اگر نمی خواهید خود را معرفی کنید لااقل با نامی مناسب بنویسند تا مثل این خواننده که نامی عجیب و غریب نوشه بودند، ناچار نباشیم حذفش کنیم و نام « یک خواننده » بجایش درج کنیم. با سپاس٫

سلام راضیه خانم. عکس های قشنگی گرفتین و بهت تبریک میگم که هنوز هم بیاد بالاده هستین. دستت درد نکنه.

با سلام چقدر خوب می شد که علاوه بر نام نیک، متن ها هم فارسی و یا حداقل برگردان فارسی بود. خوبه که خارج نشین ها هر از چندگاهی یاد زبان مادری کنند هرچند ماهم نمی تونیم خودمون رو معرفی کنیم.

احمد رضا چهاردهی گفت

با دیدن این عکس ها متاسف شدم! تاسف به خاطر اینکه به دلایل شغلی و کاری نمی تونم هر بار که میرم بالاده زمان بیشتری توی این بهشت بمونم! ممنونم خانم چهاردهی.

من از عکس « خانه ای در باغ » خیلی خوشم اومد ! باور بفرمایید هر جایی زیبایی خاص خودش رو داره که نمیشه شبیه اش رو جای دیگری پیدا کرد. سادگی، صفای دل، سفره های بی ریای نان و پنیر و هندوانه و صاحبخانه مهربونی که اگه ده بار هم از اطاق خارج میشد باز هم موقع ورود با همون لبخند اولین بار دوباره بهمون سلام میگفت …. اینا چیزایی هستن که من از اون خونه ها بیاد دارم.
ممنونم از عکس های زیبا و خاطره انگیز این همشهری.

سید عبدالله ساداتی گفت

عکسها خوب و خاطره انگیز هستن، لنز دوربین در بعضی از عکسها مثلا ” گیاهان خودروی وحشی ” و یا عکس ” گلی زیبا ” یه مقدار بیشتر نیاز به تنظیم داشت، در کل فوق العاده و زیبا بودن. بخصوص عکس ” خانه ای در باغ ” که واقعا عالی بود. به امید دیدن عکسهای بیشتری از شما و بقیه بچه های منطقه که عکس بگیرن و تو سایت بذارن.
…………………………………..
سادوا: سلام جناب ساداتی عزیز٫ معمولاً دوستانی که برای سادوا عکس می فرستند، از دوربین های سایبر شات و یا موبایل استفاده می کنند که لنز آن قابل تنظیم نبوده و عکاس نمی تواند روی تنظیمات عکس ( مثل دیافراگم – عمق میدان – سرعت شاتر- اس او اس و … ) عملی انجام بدهد. به هر حال از شما که یادداشت می نویسید و دوستانی که عکس می فرستند سپاسگزاریم.

سلام خوب بود ولی کم بود(مرسی)

سلام خیلی عکس های زیبایی هستن. فوق العاده ممنون از خانم چهاردهی