به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از سمت هنر، «مهدی نادری» کارگردان جوان سینمای ایران امسال با جدیدترین اثر خود به نام «افسانه شکارچیان گرگ» با بازی یاسر خاسب در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر حضور خواهد داشت. این فیلم این روزها در حال گذراندن مراحل پایانی صداگذاری برای آمادگی در جشنواره است.

  این اثر اولین اثر سینمایی یاسر خاسب است. ناگفته نماند که یاسر خاسب پیش از این در پروژه ی بزرگ سینمای عروسکی ایران «شهر موش ها  ۲» با مرضیه برومند همکاری داشته که به دلایلی این همکاری در اواسط کار این  نا تمام ماند.

حضور یاسر خاسب با «افسانه شکارچیان گرگ» در جشنواره فیلم فجر

 علاوه بر یاسر خاسب، ملیسا مولوی، مهدی نادری، ذبیح افشار از بازیگران اصلی این فیلم هستند. این فیلم داستان زازای لوچ و کورراج شکارچی گرگ است در واقع این فیلم برداشتی از افسانه های شرقی است که در یک محیط بی زمان و مکان به ریشه های خشونت و افراطی گری می پردازد.

یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر بالادهی تئاتر کشور که به ساخت آثاری قابل تامل و مورد توجه در صحنه نمایش شهرت دارد و آثار فاخری در حوزه ی تئاتر فیزیکال را در ایران و خارج از کشور به روی صحنه برده است، در این فیلم حضور تازه ای از خود را به نمایش گذاشته است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ دی ۱۳۹۴