درگذشت اکبر کاردگر بالادهی/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای اکبر کاردگر بالادهی فرزند کِل خلیل حوالی ظهر امروز دوشنبه ۶ شهریور۱۳۹۶ بعلت بیماری دارفانی را واع کرده است. مراسم خاکسپاری متعاقباً اعلام میشود.

زنده یاد اکبر کاردگر فرزند مرحوم کربلایی خلیل و سیده بانو ساداتی. تولد: …. محل زندگی: محله زیروان بهشهر (عکس: عین اله آزموده ۱۳۹۲/۱۰/۲۷)

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده  داغدار کاردگر به ویژه همسر گرامی اش خانم زینب چهاردهی (فرزند زنده یاد یدالله) و هم چنین فرزندانش آقایان رضا و جواد کاردگر، دختر گرامی و دامادش آقای سیدفخرالدین ساداتی عضو انجمن فرهنگی سادوا و شورای اسلامی بالاده، برادرانش آقایان قربان، شعبان (محمودنیا)، عیسی و صادق کاردگر و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد و یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۶ شهریور ۱۳۹۶
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

درگذشت مرحوم اکبر کاردگر خوش اخلاق و دایم تبسم را به تمام بستگان نسبی و سببی ایشان و همچنین به دوستان همولایتی تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی را مسیلت دارم.

عادل قاسمی سمسکنده گفت

خانواده محترم کاردگر (داماد گرامی جناب آقای سید فخرالدین ساداتی))

در اینجا برخود لازم می دانم از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت شما و خانواده آن عزیز سفر کرده و دیگر بستگان وی تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای این مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی رااز درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.
(((روحش شاد و یادش در خاطره ها گرامی باد)))