برگزاری مراسم تیرما سیزه شو و روز مازندران در تهران با همکاری انجمن فرهنگی سادوا / نقل از پایگاه خبری چهادرانگه نیوز: با همکاری انجمن فرهنگی سادوا بالاده مراسم آیینی تیرما سیزه شو و روز مازندران در پایتخت ایران برگزار می‌شود. عین اله آزموده در گفت و گوی تلفنی با پایگاه خبری چهاردانگه ضمن اعلام این خبر گفت: «مراسم بزرگداشت روز مازندران در بین مازندرانیهای مقیم تهران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و همه ساله همزمان با استان مازندران، در تهران نیز این مراسم فرهنگی برگزار می‌شود».

مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده که خود از دست اندرکاران برگزاری مراسم آئینی تیرماسیزه شو و روز مازندران می‌باشد، افزود: «امسال چند تشکل فرهنگی مردم نهاد از استان مازندران این مراسم را در مجموعه برج آزادی تهران برگزار می‌کنند و شرکت برای عموم همولایتی‌های مازنذرانی ساکن تهران و نیز سایر هم‌وطنان آزاد است».

وی در ادامه گفت: « انجمن فرهنگی سادوای بالاده، طراحی لوگو و پوستر روز ملی مازندران را انجام داده و سه سالست که بعنوان تنها تشکل فرهنگی مردم نهاد از بخش چهاردانگه ساری با ستاد بزرگداشت روز مازندران در استان مازندران و تهران همکاری تنگاتنگی دارد».

وی در پایان خاطرنشان کرد: « این مراسم از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۶ برابر با ۱۶ تیرما ۱۵۲۹ تبری در مجموعه برج آزادی تهران برگزار میشود و تشکلهایی چون: ستاد بزرگداشت روز مازندران، انجمن فرهنگی سادوای بالاده، موسسه فرهنگی هنری پارپیرار، بنیاد هم اندیشان تبری، انجمن فرهنگی تلارپه، کانون توسعه پایدار امیرکلا، انجمن سوادکوهیهای مقیم تهران، بنیاد رودکی و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در برگزار آن همکاری دارند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۴ آبان ۱۳۹۶