چگونه پیامهای سامانه سادوا را دریافت کنیم؟/ سامانه پیامرسان سادوا متعلق به انجمن فرهنگی سادوای بالاده به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ مسئولیت اطلاع رسانی پیامکی برای مردم بالاده و منطقه دوسرشمار (روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر بخش چهاردانگه ساری) را بر عهده داشته و تاکنون نیز بمناسبت های مختلفی برای اطلاع رسانی جمعی از این سامانه استفاده کرده ایم.

اما هر بار که پیامی را به مخاطبان می فرستیم عده زیادی تماس تلفنی گرفته، یا در سامانه پیامک میزنند، و یا حضوراً اعلام می کنند که پیامهای سادوا را دریافت نمی کنند.

به آگاهی این عده از همولایتی های گرامی می رسانیم که:

۱ . ممکن است شخص، اصلاً شماره خود را برای ثبت در سامانه به ما نداده باشد (که نمونه اش فراوانند). این افراد می توانند: نام و نام خانوادگی؛ نام پدر و پدربزرگ؛ تاریخ تولد؛ محل سکونت در مازندران و ییلاق (کوه)، میزان تحصیلات و رشته، و شغل را به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ پیامک کنند تا بررسی و ثبت گردد.

۲ . شخص اطلاعات ناقص فرستاده باشد (که بارها اعلام کرده ایم به اطلاعات ناقص ترتیب اثر داده نمیشود).

۳ . شخص، جلوی دریافت پیامکهای تبلیغاتی خود را بسته باشد ( بیش از ۲۲۰ نفر از ۹۰۰ نفری که عضو سامانه سادوا هستند جلوی دریافت پیامکهای تبلیغاتی خود را بسته اند  که در اینصورت پیامکهای سادوا را هم دریافت نمی کند).

چگونگی فعال سازی دریافت پیامکهای سادوا (و سایر پیامهای تبلیغاتی):

۱ . مشترکان همراه اول: فرستادن عدد ۲ به شماره پیامک ۸۹۹۹

۲ . مشترکان ایرانسل: فرستادن عدد ۱ به شماره پیامک ۵۰۰۵

پس از ارسال پیامک، از شرکت مخابرات پیامکی جهت فعال شدن این سرویس برای شما ارسال خواهد کرد.

خواهشمندیم پس از فعال شدن سامانه دریافت پیام کوتاه؛ حتما یک پیامک مبنی بر باز شدن خط پیامک تبلیغاتی به همراه مشخصات خود، به شماره سامانه سادوا ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ پیامک کنند تا شماره شما را دوباره در لیست پیامگیران قرار دهیم.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ بهمن ۱۳۹۴