برنامه دیدار با خانواده های معظم شهیدان یدالله دهبندی و رسول علینژاد / در راستای گرامیداشت یاد و خاطره و قدردانی از مقام شامخ شهدا و پیرو طرح دیدار با خانواده های معظم شهدا، پایگاه بسیج بالاده در نظر دارد در سالروز شهادت شهیدان یدالله دهبندی و رسول علینژاد بخدمت خانواده های این دو شهید گرانقدر برسد. به همین منظور در ساعت ۳ بعدازظهر روز جمعه ۲۰ بهمن۱۳۹۱ در مسجد جامع روستای یکه توت بهشهر بر مزار شهید یدالله دهبندی حاضر شده و پس از غبار روبی و عطرافشانی و قرائت فاتحه خدمت پدر بزرگوار آن شهید خواهیم رسید.
در ادامه این برنامه و در ساعت ۴ و نیم در حسینیه روستای للـه مرز بهشهر بر مزار شهید رسول علینژاد  گرد هم می آییم و  پس از غبار روبی و عطرافشانی و قرائت فاتحه، خدمت خانواده محترم شهید علینژاد رسیده و ادای احترام خواهیم کرد. لازم به یادآوری است شهید رسول علینژاد در تاریخ ۲۱/۱۱/۶۴ و شهید یدالله دهبندی در تاریخ ۲۲/۱۱/۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

از بــالادهی های عزیز خصوصاً اهالی محترم روستاهای یکه توت و للـه مرز برای شرکت در این دو مراسم دعوت بعمل می آید. حضور سبز جوانان عزیز بـالادهی موجب تداوم راه سرخ شهیدان خواهد شد.

نقل از وبلاگ تندیس شهادت

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام. کار زیبا و پسندیده ای است امیدارم که ادامه داشته باشد. یاد شهدا اشاعه ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با خانواده آنان، ادای دین به ارزش های انقلاب است. از اعضای محترم پایگاه بسیج بالاده بخاطر کار ارزشمندشان صمیمانه تشکر می کنم.

با سلام خدمت آقای آزموده. از اطلاع رسانی سادوا متشکرم. چون این خبر متعلق به تندیس است، آیا بهتر نیست این خبر به شکل لینک در سادوا منتشر شود تا پس از انتخاب به سایت تندیس منتقل شود؟
………………………………………………
سادوا: با سلام. این روشی که فرمودید یعنب فقط لینک خبر از تندیس در سادوا منتشر شود، نه روشی مرسوم در عرصه اطلاع رسانی اینترنتی است و نه علمی و فنی. زیرا به هر دلیلی وبلاگ تندیس بالا نیاید، لینک آن در سادوا نیز بالا نخواهد آمد. در ضمن دو سایت جدا از هم نباید چنین کاری بکنند و هر سایت مب ایستی اصل خبر را منتشر کند و برای حفظ امانت نام منبع را در خبر خود درج کند و شاید اصلاً لینک آن را هم نگذارد.

سلام. همچنان که قول داده بودیم در سالروز شهادت شهیدان علینژاد و یدالله دهبندی بر مزارشان حضور پیدا کردیم. ولی هنوز جای بسیاری از عزیزان بالادهی خالی است.
به امید دیدار همه بالادهی ها!!