دو خبر خوش بخشدار چهاردانگه برای منطقه دوسرشمار / یک روز قبل از برگزاری یادواره سی امین یادواره ۳۴ شهید منطقه ی دوسرشمار که در روز ۱۳ تیرماه ۱۳۹۲ در مسجد امام رضا(ع) روستای میرافضل برگزار شد، به رسم سال های گذشته مراسم یادبودی به یاد شهید سید یحیی ساداتی بالادهی، سفیر شهیدان منطقه ی دوسرشمار بر سر مزارش در روستای بالاده برگزار شد. در این مراسم که اهالی محترم منطقه ی دوسرشمار حضور داشتند، آقای امینی بخشدار محترم و زحمت کش چهاردانگه هم دعوت شده بودند و در خلال مراسم با سخنرانی به ارائه مشکلات و کاستی های منطقه پرداختند و در این میان دو خبر مسرت بخش، یکی در ارتباط با راه روستایی منطقه ی دوسرشمار و یکی هم در ارتباط با پیگیری های مشکل برق منطقه دادند که مشروح سخنان ایشان را در وب سایت دوسرشمار منتشر می کنیم.

 

دو خبر خوش بخشدار چهاردانگه برای منطقه دوسرشمار

 

شما عزیزان همت کردید و در سرشماری سال ۹۰ به ما منت نهادید و به نوعی دل به منطقه و عشق به منطقه داشتید و آمدید و در سرشماری شرکت کردید و ما توانستیم از این امتیاز داشتن شورا برای سه روستای بالاده ، پایین ده و قلعه برخوردار باشیم.

در بخش چهاردانگه ما ۹۵ روستا داریم که که از این تعداد ۶۴ روستای آن بالای ۲۰ خانوار دارند و انتخابات شورای اسلامی در آن برگزار شد. همه شما در جریان هستید که مشارکت سیاسی یک امر اجتناب ناپذیر است و همیشه مورد توجه نظام جمهوری اسلامی بوده است که بارزترین نمود آن همین انتخابات بود که شما توانستید یک حماسه سیاسی بسیار بزرگی را در منطقه همزمان با تمامی ملت شریف ایران اسلامی رقم بزنید و لبیک گفته باشیم به ندای مقام معظم رهبری.

ما در چهاردانگه برای اولین بار ۱۷۱۷۸ رای ریاست جمهوری و حدود ۱۳۱۳۰ رای شورای اسلامی داشتیم و این نشانه ی علاقه و محبت شما عزیزان به منطقه است و ان شاء الله شاهد شکوفایی منطقه با همت شما هستیم.

عمده ترین مشکل ما جاده ی ارتباطی است. با پیگیری هایی که به عمل آمده و همتی که شما عزیزان کردید و پیگیری هایی که نمایندگان شما و خانواده معزز شهدا داشتند. علی رغم همه ی عدم نقدینگی که در سال ۹۱ و ۹۲ از لحاظ اعتباری کل کشور هم داشت، ولی توانستیم این عمل را به انجام برساینم. قرار بود با دو پیمانکار قدر، یکی برای مسیر از دو راهی فولاد محله تا منطقه ی دوسرشمار و یکی مسیر روستای آتنی تا منطقه ی دوسرشمار داشته باشیم اما با وجود تلاشی که مهندسین اداره ی راه در این خصوص داشتند، نتوانستند عملیات بهسازی مسیر دو راهی فولاد محله را شروع کنند اما در تلاش هستند تا به زودی بهسازی این مسیر را نیز عملیاتی کنند تا ما بتوانیم ان شاء الله تا پایان شهریور تعریض ۲۲ کیلومتر جاده را در منطقه داشته باشیم. این بر می گردد به بزرگی شما عزیزان که بعد از ۳۴ سال از انقلاب اسلامی هنوز هم نتوانستید یک خدمت کوچکی که حداقل انتظارات شما مردم بوده باشد، به نحو احسن برخوردار باشید.  ولی این قول را به شما می دهم که الحمدلله پیمانکار مشغول است و با صحبتی که امروز ( چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۹۲ ) با ایشان داشتم گفتند که ما تا ۱۵ ، ۲۰ روز دیگر تعریض جاده تا تا روستای بالاده تمام خواهیم کرد و قرار است که امکانات و تجهیزات بیشتری را به منطقه بیاوند تا این مشکل ان شاء الله به زودی بر طرف شود.

مشکل دوم شما برق منطقه بود که باز هم با پیگیری های صورت گرفته قرار بر این شد تا امسال یک اعتباری از تملک دارایی برای انتقال تیرهای برق به مسیر جاده های اصلی داشته باشند، چون تیرهای برق شما در زمین های کشاورزی از روستای اراء تا منطقه است و این امکان برای نیروهای اداه ی برق مهیا نیست تا بتوانند در ایام سرما بتوانند پوشش مناسبی را بدهند. این قول را به ما دادند تا ان شاء الله امسال این اعتبار را برای انتقال تیرهای برق به جاده های اصلی قائل شوند تا این مشکل ان شاء الله به زودی بر طرف شود.

در پایان از پدر بزرگوار شهید ساداتی برای دعوت از بنده و برای اینکه خدمت شما برسم نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

نقل از سایت وزین دوسرشمار

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۷ تیر ۱۳۹۲