بازنشستگی آقای عین اله آزموده یکی از مدیران چهاردانگه نیوز/ به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، آقای عین اله آزموده یکی از مدیران این پایگاه از اول تیرماه ۱۳۹۳ به درجه بازنشستگی نائل آمدند. مراسم جشن بازنشستگی با حضور مدیران، کارشناسان و همکارانشان در سازمان صدا و سیما و شبکه یک سیما، در ساعت ۳ بعد از ظهر امروز اول تیرماه ۱۳۹۳ در محل آمفی تئاتر ساختمان سیما (واقع در محل سازمان صدا و سیما در تهران) برگزار و از ۱۱ تن از کارشناسان این شبکه به پاس سال ها تلاش هنری در تولید برنامه های تلویزیونی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 آقای آزموده متولد ۱۳۴۴ و اهل روستای بالاده (منطقه دوسرشمار) بخش چهاردانگه ساری بوده و در سال ۱۳۶۶ وارد دانشکده صدا و سیما و در رشته گرافیک تلویزیونی مشغول به تحصیل شده و در سال ۱۳۷۱ نیز در مقطع فوق لیسانس در رشته گرافیک ادامه تحصیل دادند. ایشان بنیانگذار و مدیر انجمن فرهنگی سادوا (۱۳۸۶) و سایت سادوای بالاده (۱۳۸۷) هستند و در سال ۱۳۹۲ نیز کتاب «پیرون گفته» (مجموعه ضرب المثل های روستای بالاده و منطقه دوسرشمار با همت و تلاش ایشان به چاپ رسیده است و چندین کتاب در زمینه فرهنگ عامه نیز در دست تالیف دارند. راه اندازی گروه کوهنوردی سادوای بالاده و ساری (در سال ۱۳۸۶) و آگاهی دادن به مردم نسبت به حفظ محیط زیست و انجام فعالیت های سالم کوهنوردی و طبیعت گردی و معرفی جاذبه های طبیعی بخش چهاردانگه یکی دیگر ار فعالیت های فرهنگی آقای آزموده در سال های اخیر بوده است. وی از سال ۱۳۷۲ در شهر کرج ساکن هستند.

 logo-az

 وی نزدیک به ۳۰ سال است که در عرصه های مختلف فرهنگ مازندران در استان های تهران، البرز و مازندران فعالیت دارند و تاکنون نزدیک به ۱۵ همایش فرهنگی مازندران در شهرهای تهران و کرج و نیز روستای بالاده و منطقه دوسرشمار با مدیریت و یا همکاری ایشان برگزار گردیده است. عضویت در انجمن های فرهنگی مازندرانی های مقیم تهران نیز از دیگر فعالیت های فرهنگی اش می باشد. تاسیس و راه اندازی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز در سال ۱۳۹۰ با پیشنهاد ایشان و برای پرکردن خلاء اطلاعاتی و خبری بخش چهاردانگه راه اندازی گردید.

آقای آزموده در سایت http://www.azmoude.ir به معرفی بخشی از آثار گرافیک شامل ده ها نمونه آرم، پوستر و صدها نمونه جلد کتاب و مجله و سایر آثار گرافیک خود پرداخته و گوشه ای از هنرش را به نمایش گذاشته است. وی هم چنین در سازمان صدا و سیما به عنوان کارشناس ارشد گرافیک فعالیت داشته و در شوراهای تخصصی گرافیک و دکور در شبکه های یک، دو و سه سیما، کمیته تخصصی گرافیک سازمان صدا و سیما، کار گروه فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و …. عضویت داشته و دارند. به این مجموعه از فعالیت های هنری، برگزاری چندین نمایشگاه عکاسی را نیز باید اضافه نماییم.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز برای آقای آزموده آرزوی موفقیت و بهروزی داشته و ابراز امیدواری می کند که بازنشستگی، آغاز حضور بیشتر، پر رنگتر و تاثیرگذارتر ایشان در عرصه های فرهنگی و هنری استان مازندران به ویژه در بخش چهاردانگه شود.

……………………………………………………………

سادوا: با سپاس فراوان از دوستان عزیز و مدیران پرتلاش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز آقایان سیدمحمدعلی قادری (روستای ارا) و علی نظری (روستای پایین ده) که نسبت به درج این خبر اقدام فرموده اند، برای این دوستان عزیز و همه اهالی دوست داشتنی چهاردانگه آرزوی تندرستی و خوشبختی دارم. با احترام. عین اله آزموده.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ تیر ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

آقای آزموده عزیز بازنشستگی شما را بعد از سالها خدمت خالصانه تبریک گفته و برای شما و خانواده محترمتان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
………………………………..
سادوا: جناب آقای مسلمی عزیز٫ از محبت شما سپاسگزارم. امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از عشق به فرهنگ دیارمان تلاش کنیم.
ارادتمند/ آزموده

آزموده هیچ گاه بازنشسته نمیشود او مرد خستگی ناپذیر فرهنگ و هنر و ادب مازندران است. برایت در دوره جدید زندگی آرزوی توفیق دارم. مدینه منوره هستم و در کنار حرم رسول خدا برای سلامتی و طول عمرت دعا گو هستم.
………………………………………….
سادوا: جناب مهندس حاج محسن عزیز٫ التماس دعا دارم. امیدوارم همیشه تندرست و کامیاب باشید.
ارادتمند/ آزموده

بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید.
امید است این دوران جدید از پر بارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد.
……………………………….
سادوا: سرکار خانم مهندس کاردگر. از محبت شما سپاسگزارم. امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از عشق به فرهنگ دیارمان تلاش کنیم.
ارادتمند/ آزموده

جناب آقای آزموده ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق و طول عمر با عزت برای جنابعالی. امید واثق دارم که فرصتی را که در پیش رو دارید همچون گذشته در فعالیتهای علمی و فرهنگی شاهد پیشترفتها و موفقیتهای روزافزون جنابعالی در منطقه چهاردانگه و دوسرشمار و سایت وزین سادوا باشیم.
…………………………………………….
سادوا: سلام جناب آقای توبه. از لطف و محبت شما دوست عزیز و بزرگوار صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم در کنار هم برای عمران و آبادانی فرهنگ دیارمان گام برداریم. ان شاالله.
ارادتمند/ آزموده

آقای آزموده سلام، صمیمانه ترین تبریکات رو از جانب بنده و مدیریت وب سایت دوسرشمار پذیرا باشید. امیدوارم که علی زغم بازنشستگی در کار سازمانی، در کار فرهنگی و هنری بیش از پیش شاهد کارهای زیبا و مقالات متنوعتان باشیم.
با آرزوی موفقیت و کامیابی برای شما و خانواده محترم شما دوست و استاد بزرگوارم.
…………………………………………….
سادوا: سلام جناب آقای نظری. از لطف و محبت شما دوست عزیز و بزرگوار صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم در کنار هم برای عمران و آبادانی فرهنگ دیارمان گام برداریم. ان شاالله.
ارادتمند/ آزموده

محمد رضا نظری گفت

آقای آزموده عزیز آرزوی سلامتی و سعادت و خوشبختی شما و خانواده محترمتان را در سایه حق تعالی خواستارم و آرزوی موفقیت روز افزون شما را دارم.
…………………………………………….
سادوا: سلام جناب آقای توبه. از لطف و محبت شما دوست عزیز و بزرگوار صمیمانه سپاسگزارم.

با عرض سلام و خسته نباشید
ضمن عرض تبریک آروزی موفقیت و سربلندی شما و خانواده محترمتان در تمامی مراحل زندگی
موفق و موید باشید. شاهدژ بالاده تیر ۹۳
……………………………………..
سادوا: از محبت شما سپاسگزارم و امیدوارم همچون شاهدژ زیبا، استوار و پاینده باشید.
ارادتمند/ آزموده

مظاهر جوانمرد تیلکی گفت

به نام خالق زیبایی ها

هنر برتر از گوهر آمد پدید……
هنرمند هر جا رود قدر بیند و بر صدر نشیند

زحمات بی دریغ استاد را با این جملات نمی توان پاسخ گفت. کاش همه آنانی که از این مرز و بوم رشد و نمو نموده اند و به جایگاه بلندی رسیده اند و الحق مایه ی افتخار ما هستند، همانند استاد دل در گرو فرهنگ و آیین سرزمین آبا و اجدادی خویش داشتند …….
چو خواهی که نامت بود جاودان
مکن نام نیک بزرگان نهان
………………………………………..
سادوا: جناب آقای جوانمرد عزیز سلام. از لطف شما سپاسگزارم. برای شما آرزوی تندرستی و بهروزی دارم./ ارادتمند/ آزموده

سلام آقای آزموده. خسته نباشید.
با آرزوی موفقیت و سربلندی شما
………………………………….
سادوا: سلام جناب بابادوست عزیز٫ از محبت شما سپاسگزارم و برایتان آرزوی موفقیت دارم. ارادتمند/ آزموده

محمدی/ وطنم واوسر گفت

جناب آقای آزموده عزیز با سلام.

تو را هست پاداش بی منتی
که بسیار شایسته عزتی

شما که چندین بهار از عمر پر برکت خویش را صرف خدمتی با صداقت در سازمان دولتی، و خدمتی خالصانه در جهت حفظ و ترویج ارزشها و فرهنگ بومی محلی “منطقه دوسرشمار” نموده اید، جای بسی تقدیر و تحسین است.
و اینک بر این باورم که بازنشستگی سرآغاز فصل نوینی از حیات پرثمر شماست. فصلی که به لطف خداوند سبحان در کنار خانواده محترمتان با شور و نشاط ایام را سپری می نمائید.
امیدوارم همچون گذشته با نفس های بهاری، اندیشه باز، قلم توانا، و با کوشش و تعهدی که در جنابعالی وجود دارد، همواره یاور و راهنمای ما و فرهنگ دوستان “منطقه دوسر شمار” باشید.
سعادت، سربلندی و سلامت روزافزون جنابعالی و خانواده مکرم را از پروردگار خواستارم.
…………………………………………..
سادوا: جناب آقای محمدی عزیز سلام. لطف شما بزرگواران برایم مایه دلگرمی است. فرهنگ دیارمان با دست های پرتلاش و قدم های استوار فرهنگ دوستانی چون شما رشد خواهد کرد. ارادتمند/ آزموده

محمدرضا دیمیونی بالادهی گفت

سلام مه چشه سو عینول گگه. خادا قوت هادیه ته ره. موارکا. اسا که بازنشست بوینه، ونده هنیشی و هارشینی کامین کارا ره خارخار انجوم ندائه و کامینون ره ونده ویشته هارشینی.
ته ره دوس دارمه که امه مله و اَمه ولایت ره زنده هاکاردِه. زحمتِ بی ریا بکشی، نخاش نخاش گب، دوست و دشمن جه بشناسته و همینی دَره فرهنگ ویستی زحمت کشنِه.
ته ره موارک وا گومبه که هم بالاده و دِسرشمار ره زنده هاکارده و هم چاردونگه و مازدرون ویستی گت گت کار انجوم هدائه.
بالاده و بالادیـیه سر، راست هسته که اینتی وچه خاشه دامن دله پرورش هدائه. اِما به ته افتخار کامبه. خادا ته ره، بالاده و چاردونگه و مازدرون ویستی خاره تَن هادیه.
………………………………………….
سادوا: سلام گگه ممرضا. تنه گالِِ دیم ره خاش دمبه و تنه دور بگردم که همیشک منه ویستی خجالتی موندنه که چیتی تنه جباب ره هادِیم که قَدِر دونه تنه محبت بوئم!
تنه خانابدون و خاره تن داری ایشالله. تنه برار/ عینول.

جناب آزموده
تبریک میگم به شما برای این همه سال کار و تلاش موفقیت آمیز٫ میدونم که این پایانی برای شما نیست و تنها آغازست برای یک دوره مهم دیگر از زندگی که با فراغ بیشتری به پیگیری کارهای فرهنگی خود بپردازید.
براتون آرزوی سلامتی و موفقیتهای بیشتر آرزو دارم.
……………………………………….
سادوا: آقا جهانگیر عزیز سلام. از محبت بیدریغ شما که در طول سال های آشنایی کوتاه مدت ۶ – ۷ ساله گذشته همواره مشوق و راهنمای بنده در کارهای فرهنگی بوده اید بسیار سپاسگزارم. برایتان آرزوی بهترین ها را دارم.

سلوم
سی سال زحمت بکشی خدا تره قوت هادیه افتخار بازنشستگی ره به ته مبارکا گومبی. خنابدون
………………………………………….
سادوا: گگه جان تنه بلارم و تنه خانابدون. خاره تن داری.

ساداتی تیله بنی گفت

ضمن سلام و خدا قوت باد به شما برادر عزیز و زحمت کش. تبریک فراوان دارم و آرزوی موفقیت بیشتر و بیش از آن در دوره بعدی انشاءالله.
……………………….
سادوا: سلام. از آرزوهای قلبی شما برای بنده بسیار سپاسگزارم. شاد باشید.

سلام فراوان ما به جناب آزموده
موفق و پیروز باشید و زندگی پر از شادابی و نشاط را در پیش گیرید.
…………………………………………
سادوا: سلام و سپاس٫ شادابی و نشاط را برایتان آرزو می کنم.

جناب آقای آزموده
بهتر است بگوییم مهربان یارا :

بازنشستگی یعنی به بار نشستن درخت تلاش
بازنشستگی یعنی به پا خاستن برای آغازی دوباره در گستره ای دیگر با تجربه هایی بس والا .
بازنشستگی یعنی سپاس یزدان را که فرصت زیستن و رسیدن به این گذرگاه عمر را به شما هدیه کرد .
بازنشستگی یعنی نفسی ژرف و دلارام بر فراز یکی از قله های زندگی .
پس این آغاز و سپاسگزاری و دلارامی بر شما خجسته باد
آقای آزموده. بازنشستگی هم روزهایی فرخنده و سکوی پرشی دیگر به سوی شادی تان باد
………………………………………
سادوا: سپاس از محبت بیکران شما دوست عزیز و گرامی ام. دریاری محبت تان همیشه آبی باد.

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

با عرض سلام و درود بیکران خدمت شما جناب آقای آزموده
موفق و پیروز باشید و زندگی پر از شادابی و نشاط را در پیش گیرید.
………………………………………
سادوا: سپاس از لطف شما. دریای دل تان همیشه زلال و آرام باد.

سلام عموجان؛
ضمن عرض تبریک بازنشستگی، آرزوی موفقیت و پیروزی و طول عمر از ایزد منان برای شما و خانواده محترمتان دارم و امیدوارم در امور فرهنگی و طبیعت هیچوقت بازنشسته نشوید. شمه خانابدون
………………………………………
سادوا: سلام عمو هادی عزیز٫ امیدوارم همیشه همچون طبیعت بهاری و شاداب باشید.

سلام خسته نباشید به دوست عزیزم
……………………………………………
سادوا: سلام آقا کمیل عزیز٫ سپاس٫

محمد علی محمدی گفت

برادر عزیز و فرهیخته ی باصفا جناب آقای آزموده
عرض سلام گرم و خالصانه دارم به حضور سبزت از دیار کویری استان سمنان .
در صبح یک روز گرم تابستانی از درگاه مجازی به تماشای مناظر زیبای منطقه دوسرشمار نشستم و خواستم جرعه از آب خنک و گوارای چشمه همیشه جاری سادوا بنوشم که بر سربرگ درخت تناور کنار چشمه سادوا نوشته شده بود: “بازنشستگی آقای عین الله آزموده یکی از مدیران چهاردانگه نیوز″ که به ناگاه این بیت شعر به ذهنم رسید:
“ثنا گوی تو باشد هر گیاهی اگر سرچشمه زاینده باشی”
در فکر این بودم که مطلب مفصلی در حد بضاعت اندکم به حکم ادب تقدیم کنم که به یاد شعر ابن یمین افتادم که:
این سخن عرض همی کردم و عقلم می گفت:
شرم بادت پسرا، زیره به کرمان که بَرَد
از اینکه با عنایت لایزال الهی پس از سالها خدمت صادقانه در رسانه ملی به کسوت بازنشستگی نائل آمدید به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم. جنابعالی از طلایه داران فرهنگ در منطقه دوسرشمار بوده و نقش موثر و مطلوبی در حوزه فرهنگ داشته و دارید. فعالیت های چشمگیر و کوشش های توام با هنرمندی و بهره مندی از تکنولوژی فضای مجازی حضرتعالی قابل تقدیر و ستایش است.
امید است در سالی که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مزین به نام “سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” نامگذاری شده است برای زمان بعد از اشتغال نیز همانند گذشته قدمهای بلند در عرصه فرهنگ برداشته و با فعالیتهای فرهنگی و تقویت اعتقادات و باورهای دینی و فرهنگ بومی و نیز دوراندیشی و نکته سنجی همگان را بهره مند نمائید.
وجـه خدا اگر شــودت منظر نظر
زین پس شکی نماند که صاحب نظر شوی
بنیاد هستی تو چو زیر و زبر شـود
در دل مدار هیچ که زیر و زبر شوی
گر در سرت هوای وصال است حافظا
باید که خاک درگه اهل هنر شـــوی
با تقدیم احترام فراوان
محمد علی محمدی / عضو انجمن فرهنگی نور واوسر
…………………………………………………..
سادوا: جناب محمدی عزیز سلام. سپاس خداوند بزرگ را؛ در دیاری رشد و نمو یافتم که در هر روستایش، ده ها انسان فرهیخته و فرهنگ دوست همچون شمایان وجود دارند و به فرهنگ دیارشان دل بسته اند و برای رشدش نیز دل سوزند.
از بزرگواری و لطف شما سپاسگزارم که متن زیبایی را انشاء فرمودید. امیدوارم همه ما فرهنگ دوستان در کنار هم برای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل خود تلاش نماییم. برای شما آرزوی تندرستی و بهروزی و موفقیت در فعالیت های فرهنگی را دارم.
ارادتمند شما/ عین اله آزموده

سلام.
خداوند به شما به خاطر زحمات چندین ساله ای که کشیدید قوت و سلامتی بده. کار فرهنگی که شما انجام می دید با همه مشغله ای که دارید بسیار ارزشمند و پر اجر هست. انشاالله با فراغتی که ایجاد شده شاهد موفقیت های بیشتر شما در عرصه فرهنگی باشیم و البته شاهد همکاری و همراهی بیشتر ما اهالی منطقه.
در پناه خدا باشید.
…………………………………..
سادوا: سلام جناب دهبندی عزیز٫ تندرستی شما هم آرزوی قلبی بنده هست. یقیناً همکاری و همراهی بیشتر ما اهالی منطقه و نیز اهالی روستای بالاده با یکدیگر می تواند ثمرات مثبتی در عرصه فرهنگی و آبادانی داشته باشد.

با سلام به مدیر فرهیخته و فرهنگ دوست سایت همیشه زلال و گوارای سادوا، کار در رسانه بر خلاف همه کارها، نیاز به صرف وقت، انرژی و علاقه فراوان دارد که اگر هر روز دوران کاری شما را سرشار از این ویژگی ها بدانیم پس بیشتر از هر بازنشسته ای شما به خدا قوت نیاز دارید.
پس کلام اول: خدا قوت،
کلام دیگر اینکه زندگی با فرد رسانه ای نیز تحمل می خواهد پس به خانواده نیز باید گفت: خدا قوت،
برادر گرامی! بازنشستگی شروع مسئولیت های جدید است به مانند روزی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوی ولی وظایف جدیدتری می آید، انشاالله در این دوران نیز به سان دوره خدمت پویا، رسا و پر انرژی باشی،
کلام آخر اینکه در این ایام به عنوان فردی که اهل قلم و عمل هستی بالاده را دریاب و به سان یک مدیر عادل در رفع مشکلاتش رهنمون باش.
با سپاس در پناه یزدان بی همتا.
……………………………………………..
سادوا: سلام بر بالادی عزیز٫
اول اینکه از شما برای نوشتن این یادداشت سپاسگزارم
دیگر اینکه همه ما باید دستانمان را در دستان همدیگر قرار دهیم و بفشاریم تا مشکلات بالاده را بر طرف و آبادش کنیم.
اردتمند/ آزموده

محسن اکبرزاده گفت

با آرزوی پیروزی و موفقیت در همه ی عرصه های زندگی.
………………………………..
سادوا: با آرزوی بهروزی برای شما. ارادتمند/ آزموده

عمو جان
خیلی برایتان خوشحالم که با موفقیت این مرحله از زندگی را به پایان رساندید. و در ادامه بهترینها را برایتان آرزومندم.
………………………………….
سادوا: سلام عموجان. از لطف و محبت همیشگی شما سپاسگزارم. امید به بهروزی شما هم در دل بنده است. ارادتمند/ آزموده

حبیب کاردگر گفت

آقای آزموده گرامی. سلام. تبریک میگم. امیدوارم هر روز از ایام بازنشستگی براتون سرشار از تندرستی و خنده و خوشحالی باشه. بازنشستگی باعث میشه بیتشر از وقت تون در راه فرهنگ بالاده و اون منطقه استفاده کنین. براتون آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی رو دارم.
…………………………………………………….
سادوا: آقای کاردگر عزیز سلام. از محبت بیکران شما سپاسگزارم و برای شما آرزوی بهترین ها را دارم. ارادتمند. آزموده

سلام مدیر مجرب و خستگی ناپذیر. سپاس خدای را که از آغاز تا انجام خدمتت بی ریا و پرتوان بی ادعا بودید حالیا که فرصتی پیش آمد لختی کنار چشمه خوش نام سادوا بنشین گذر عمر ببین و خوش نام چون گذشته بزی. پس از آن آنچه را که در انبان داری به همه علاقمندان راه تقدیم نماو به امید آنکه قلم ها خالصانه به همه سو بتابند. این دگردیسی جدیدتان را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم. محمدی
………………………………………….
سادوا: دوست عزیز و قدیمی ام آقای محمدی عزیز٫ از محبت بیدریغ و طولانی مدت شما در حق بنده سپاسگزارم. یقیناً همانگونه که فرموده اید خواهم کرد. تندرست باشید و پایدار. ارادتمند شما. آزموده

سلام و عرض ادب و ایام رمضان مبارک
تبریک بخاطر بازنشستگی شغلی تان، گرچه کار فرهنگی هرگز بازنشستگی ندارد، چون عشق هرگز بازنشسته نمیشود.
حالا فرصت بهتری دارید برای دل مشغولیهای باارزشی که شاید محدودیت زمانی مانع انجامشان بود و اینکه حضور در کنار خانواده پر رنگ تر خواهد شد.
برای عموی گرانقدرم در همه شئون زندگی آرزوی توفیق، سلامت و شادکامی دارم.
ارادتمند. نادر چهاردهی.
………………………………….
سادوا: سلام عمونادر عزیز٫ سپاس قلبی از محبت بیدریغ شما. تندرستی و بهروزی شما عزیزان آرزوی قلبی من است. ارادتمند/ آزموده

سیدرضا حسینی (ساداتی) گفت

سلام برادر گرامی جناب آقای آزموده
تبریک بنده را پذیرا بوده، آرزوی سلامت و صحت برای شما و خانواده عزیزتان را از خداوند منان آرزومندم. به امید دیدار.
……………………………………..
سادوا: جناب آقای حسینی (ساداتی بالادهی). از محبت شما سپاسگزارم. بنده نیز برای شما آرزوی تندرستی دارم. ارادتمند. آزموده.

برادر آزموده :
طول زندگی برای انسان تقریباً پیش بینی شده و کاملاً حدودی دارد، ولی عرض زندگی نامحدود است. سؤال این است که، چرا خداوند این عرض را برای انسان نامحدود آفریده است؟
از آنجائیکه جنابعالی در طول زندگی به عرض (محیط انسانی)، توجه خاص را به جامعه فرهنگی از خود نشان داده اید می توانید اثربخشی های بهتری را در پیش گیرید.
سلام و درود ما را پذیرا باشید.
مدیریت و کارکنان مرکز انتشارات توسعه علوم
……………………………………………….
سادوا: مدیریت محترم و کارکنان گرامی مرکز انتشارات توسعه علوم، با سلام و عرض ارادت. بنده با پشتیبانی و حمایت شما بزرگواران قدم های بسیار کوچکی در عرصه فرهنگی برداشته ام و مطمئن هستم با یاری شما و با هم، قدم های بزرگتری در راه کمک به جامعه فرهنگی برخواهیم داشت. از محبت و لطف شما بسیار سپاسگزارم. ارداتمند شما/ آزموده.

سلام بر آزموده عزیز خستگی ناپذیر که مثل سادوا جاری و ساری هست. امیدوارم با تندرستی و سلامتی این ایام بازنشستگی را شروع کنین.
خسته نباشی برار که فرهنگ بالاده رو زنده کردین.
……………………………………………….
سادوا: سلام آقا میثم. از محبت شما سپاسگزارم. شما هم خسته نباشید. ارادتمند. آزموده

معین علامه قاسمی گفت

با آرزوی موفقیت برای آقای آزموده عزیز و خسته نباشید از ته دل برای سالها زحمت.
سالم و سلامت باشی.
………………………………………….
سادوا: با سلام و سپاس از ته دل برای جناب علامه قاسمی. ارادتمند. آزموده

زهرا بابائی تیلکی گفت

به نام حضرت دوست
سلام و ادب و احترام حضور آقای آزموده عزیز
هر آنکس خدمت جانان به جان کرد
به گیتی نام خود را جاودان کرد
ضمن عرض تبریک خدمت آقای آزموده که پس از سالها خدمت در یک مرحله از زندگی وارد مرحله جدید دیگری شده اند که مسلماً بیگانه از شغل قبلی نیست، آرزومندیم که بتوانیم بیشتر و بیشتر از دانش و توانمندی های هنری شما لذت برده و بهره مند گردیم. انشاالله همیشه سربلند، پیروز، سالم و شاداب باشید.
ارادتمند شما: حسین دهبندی، زهرا بابائی تیلکی و دوستدار شما پسرمان علی دهبندی
………………………………………..
سادوا: خدمت عزیزانم جناب مهندس دهبندی عزیز، سرکار خانم بابایی عزیز و علی آقای عزیز٫
داشتن دوستان خوبی چون شمایان برایم مایه افتخار و بسی جای خوشوقتی است. یقیناً در طی سالهای گذشته نیز از اینکه در کنار شما بودم احساس شادی و شادابی می کردم و پس از این نیز در کنار شما خواهم بود. سپاس از محبت و بزرگی شما بزرگواران. ارادتمند همگی شما/ آزموده.

نعمت اله طاهری گفت

برادرم عین اله خسته نباشید. باور دارم عرصه هنر، بازنشستگی ندارد و هنرمند همچون گیاهان، همیشه جوانه میزنند و شکوفه و محصول میدهد.اما شما به پاس سی سال تلاش صادقانه شایسته تقدیر و تشکر هستید. امیدوارم از تجربه گرانمایه و مفید جنابعالی مردم با فرهنگ منطقه خصوصاً جوانان بهره مند گردند. به تعبیر عطار نیشابوری ( پند پیران باشدت چون پیشوا پند پیران باشدت خود مقتدا)
خدا قوت. عمری طولانی توام با سلامتی برایت آرزومندم. چشمه هنرت جوشان و جاری باد
…………………………………………….
سادوا: جناب طاهری عزیز٫ از شما به پاس سی سال دوستی و محبت صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم شما هم پاینده و تندرست باشید. ارادتمند شما. آزموده.

سیدمحمد عمادی گفت

با عرض سلام خدمت همکار عزیز جناب آقای آزموده
این موفقیت بزرگ را به شما می گویم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
……………………………….
سادوا: همکار عزیز سیدمحمد عمادی. موفقیت شما هم آرزوی بنده است. سپاس از محبت شما.

عرض ادب و احترام دارمه به شه برار آزموده و تموم بالادهی های خوبش و فرهیخته. نو بیین سال ۱۵۲۶ تبری ره به تموم مازرونیهای خوبش تبریک گمبه. شما ایشاالله همیشه خار تن دارین و سلامت باشین.
اول ونه باوم فرهیخته و چهره فرهنگی مثل برار آزموده هیچ وقت بازنشستگی ندارنه بلکه اتا دوره از زندگی این عزیز با عوض بیین حوزه فعالیت از حوزه کاری اداری به حوزه های دیگه جابجا بونه. در حقیقت به بار هنیشتن دوره ۳۰ ساله فعالیت کاری و ثمر هدائن تلاش این عزیز ره طی مدت اخیر همه اما رفیقون بدیمی و درمی ویمبی. من اصلا دوس ندارمه حتی لفظ بازنشسته ره به گت مردی آزموده باوم ولی تموم بین اتا دوره فعالیت کاری تموم وقت و شروع بین اتا دوره جدید زندگی و فعالیت فرهنگی و … ره به برار آزموده تبریک گمبه.
……………………………………….
سادوا: آقای نورانی عزیز سلام. تنه خانابدون که هر مِسِم اتا چی نویسنی مِره شرمونده خاشه محبت کانده. تنه بلارم. / آزموده

شمه عبادت و نماز و روزه قبول و شمه عید فطر موارک بوئه. ایشاالله هرچی مازرونی در هر کجه درنه، سالم و تندرس بوئه.

مازرون، وطن ته خاک سرمه گیرمه شه چش
ته وسه ککی واری دارمه نالش
بی ته خو ره نوینده مه ده تا چش
تره خش چین کمبه دمبه نواجش
……………………………………..
سادوا: آقای نورانی عزیز٫ تنه خانابدون . مازدرون ویستی خله خاجیره شعر برستی. دستّه دور.

صلوات.بالادهی گفت

هر آنکس که بنمود کار و کردار نیک به نفع خودش کرد آن کار نیک

بر این باوریم بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید و امید است این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد.

سعادتمندی و سیادت روز افزون شما و خانواده محترم را از خداوند متعال خواستارم.

امید است در سایه سار امن الهی، جامعه ی امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده جناب عالی بهره مند و بهره ور باشد و توفیق رفیق طریق عزت و اعتبارتان باشد.
………………………………………………..
سادوا: همولایتی گرامی. کاش خودتان را معرفی میکردید تا نسبت به لطف شما، به نحو بهتری انجام وظیفه می نمودم.
با این حال از بزرگواری و آرزوی خیر شما بسیار سپاسگزارم. امیدوارم شما هم موفق و پیروز باشد. ارادتمند / آزموده