درگذشت آقای سیف الله فولادی قلعه فرزند مرحوم موسی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای سیف الله فولادی قلعه فرزند مرحوم موسی شامگاه امروز شنبه ۲۴/۱/۱۳۹۲ دار فانی را وداع کرده است. مراسم تشییع جنازه ساعت ۴ بعدازظهر یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ از منزلش در روستای شهیدآباد (تروجن) بهشهر برگزار و پیکرش در گلزار همین روستا بخاک سپرده خواهد شد. آقای فولادی متولد سال ۱۳۵۵ و ۳۸ سال سال سن داشته و به علت بیماری، چشم از جهان فرو بست. از ایشان یک پسر و یک دختر ۶ و ۳ ساله به یادگار مانده است.

زنده یاد سیف الله فولادی و مادرش با دو فرزندش امیرعلی و مهسا . روز سیزده بدر  ۱۳۹۲ ( ۱۱ روز قبل) / با سپاس از مهندس حجت الله فولادی برای ارسال عکس

اعضای انجمن فرهنگی تلسی قلعه و  انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار به ویژه  خانواده مرحوم موسی فولادی، مادر گرامی اش، همسر و فرزندان مرحوم سیف الله فولادی، برادران همسرش آقایان ولی و علی نظری و سایر بستگان صمیمانه تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

با توجه به اینکه پنل مدیریت سایت تلسی چند روزی است دچار مشکل شده، این خبر در سایت سادوا منتشر شده است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۴ فروردین ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

“إنا لله و إنا الیه راجعون”
قطعا که بازگشت همه به سوی اوست. من هم به نوبه ی خودم درگذشت عمو سیف الله را تسلیت عرض می کنم و خداوند به بازماندگانش صبر عطا بفرماید و بحق این روز عزیز (شهادت حضرت زهرا) إن شاءالله با بی بی دو عالم محشور شود.

سلام؛
بازگشت همه بسوی اوست.
درگذشت آقای فولادی را به خانواده ایشان و خانواده فولادیها تسلیت عرض میکنم.امیدوارم ایزد منان به خانواده ایشان صبرعطا کند.

خداوند ایشان را بیامرزد

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت و اهالی خوش نام روستای شهیدپرور قلعه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. خداوند انشاالله روح آن عزیز سفر کرده را مشمول شفاعت حضرت فاطمه زهرا (س) فرمایند.

“إنا لله و إنا الیه راجعون”

من هم مصیبت وارده را به خانواده فولادی و همسر گرامیش زهرا و برادر گرامی اش آقا صادق تسلیت عرض می کنم. ان شاء الله قرین رحمت خداوند قرار بگیرد.

خداوند آقا سیف الله عزیز و دوست داشتنی مان را قرین رحمت و به خانواده ایشان صبر عنایت فرماید
روحش شاد. یادش گرامی