درگذشت آقای قاسمعلی چهاردهی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای قاسمعلی چهاردهی فرزند مرحوم قاسم ( معروف به قاسم میر اِشکار) عصر امروز سه شنبه ۱۳۹۲/۳/۷ دار فانی را وداع کرده است. مراسم تشییع جنازه ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۱۳۹۲/۳/۸ از منزل آن مرحوم در روستای دوقانلو تا گلزار شهدای نکا برگزار می شود. آقای چهاردهی ۶۲ سال سن و به رانندگی کامیون اشتعال داشته و از دو سال پیش به بیماری سرطان مبتلا شده و متاسفانه در بیمارستان  به رحمت خدا رفت.

زنده یاد قاسمعلی چهاردهی (عکس: عین اله آزموده – مرداد ۱۳۸۷ بالاده ) این تصویر چندی پیش در « چهره مردم بالاده / بخش نهم » سایت سادوا نیز منتشر شده بود.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار به ویژه همسر مکرمه و پسرانش حسینعلی و سعید و سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

ارسال خبر: آقای سیدامیر ساداتی بالادهی فرزند سیدمحمد (نوه مرحوم سیدمیرزا)/ با سپاس از ایشان.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۷ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

در گذشت تائثر برانگیز آقای قاسمعلی چهاردهی را به خانواده محترمش تسلیت گفته و از خداوند برای آن مرحوم اجر جزیل و برای خانواده محترم ایشان و بستگان صبر جمیل آرزومندم

سهیلا چهارده بالادهی گفت

مرگ من روزی فـــرا خـــواهد رسید

در بهـــــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــــــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــــــاد و شور

مرگ من روزی فــــرا خــواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســــایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـــــانم همچو دالان هــــای تــــــار

گـــونه هـــایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهــــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خــــواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه … شـــــاید عــــاشقـــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند
“فروغ فرخزاد ”

با کمال تاثر و تاسف مصیبت وارده رو به خانواده محترم آقای چهاردهی تسلیت عرض میکنم .

مهدی اصغری پائین دهی گفت

إنا لله وإنا إلیه راجعون
خبر درگذشت زنده یاد قاسمعلی چهاردهی حقیر را که از گذشته با ایشان آشنا بوده ام متاثر کرده. ایشان دارای روح بزرگ و دارای خصوصیات اخلاقی والایی بودند. همسری خوب و پدری مهربان، انسان مودب و با شخصیت و مردم دوست. یادم نمیرود زمانی که در روستای دوقانلو زندگی می کردیم و بعد از آن که با ایشان ارتباط داشتیم بسیار محجوب، مومن ومحبوب و همیشه خندان بودند. این ضایعه اسفناک را به خانواده ایشان تسلیت گفته و در جوار حضرت رضا برای ایشان غفران و رحمت الهی را خواستاریم. مهدی اصغری

مرحوم قاسمعلی چهاردهی از متدینین خوشنام وانسان وارسته ای بودند. وهروقت باایشان مجالستی داشتیم بسیار متواضع و متین بودند.
مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت خاصه برادر گرامی ام جناب آقای حامد چهاردهی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم.

انا لله و انا الیه راجعون.
روحشان شاد

با سلام
به طایفه داغدار چهاردهی تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان طلب آمرزش و غفران و رحمت الهی برای این عزیز دارم.

سید عبدالله ساداتی گفت

بنده هم به نوبه خودم درگذشت آقای چهاردهی را به خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم، و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر در تحمل مصیبت مسئلت دارم

خبر درگذشت آقای چهاردهی عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. خداوند قرین رحمتش فرماید..

گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است
می چیند آن گلی که به عالم نمونه است

تسلیت به خانواده چهاردهی

« بازگشت همه به سوی خداست » مصیبت وارده را به همسر محترمه و فرزندان داغدیده و تمامی بستگان آن عزیز از دست رفته تسلیت عرض می نمایم. خدایش بیامرزاد.

خدا رحمتش کند. عرض تسلیت به خانواده محترمش و خانواده محترم شهید نعمت چهاردهی. مرحوم قاسمعلی، دایی شهید نعمت اله چهاردهی و حاج حامد چهاردهی می باشد.

پدرم!
در سوگ تو دل های ما پیوسته می گرید
سراپا همچو شمعی بی فروغ آهسته می گرید

تویی در خاطر ناشاد ما تا آخرین لحظه
به یادت، چشم ما چون ساغر بشکسته می گرید
انا لله وانا الیه راجعون
با دلی آکنده از غم و اندوه، درگذشت جانگداز پدری مهربان و همسری فداکار، مرحوم قاسمعلی چهاردهی را به خانواده ی آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان صبر برای بازماندگان آن مرحوم خواستارم.
روحش شاد یادش گرامی

این مصیبت وارده را به خانواده محترم چهاردهی تسلیت عرض می کنم. خدایش رحمت کند.

+ تسلیت ما را در این اندوه پذیرا باشید. آمـرزش الهــی ارمغان روحش باد

خضرالله علامه قاسمی گفت

خبر درگذشت قاسمعلی چهاردهی عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. خداوند قرین رحمتش فرماید.
از شنیدن خبر فوت همکار عزیزم بسیار متاثر شدم. بنده این واقعه دردناک را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای خانواده اش صبر مسالت دارم. ما را هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.

انجمن صنفی رانندگان بهشهر گفت

غم وارده را به خانواده محترم و جامعه رانندگان تسلیت عرض می نماییم.
ما رانندگان شهرستان بهشهر را هم در غم خود شریک بدانید.
با آرزوی صبر و توفیق برای خانواده عزیز از دست رفته.

با سلام . بنده پیشنهادی دارم که میخواهم نظر شما و دوستان عزیز را هم بدانم.
در حال حاضر فقط خبر وفات بالادهی های عزیز از طریق پیام به دوستان ارسال میشود که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. چه خوب است خبر ازدواج جوانان همچنین سفر به عتبات و عالیات بالادهی های عزیز نیز به دوستان برسد.
لطفا نظرات خود را بفرمائید. با تشکر.
…………………………………………..
سادوا: پیشنهادتان بسیار هم خوب هست. اما در این بین ملاحظاتی وجود دارد:
۱ . بخاطر پراکندگی محل سکونت بالادهی ها لازم است تا بستگان و فامیل و سایر همولایتی ها از مرگ یکدیگر با خبر شوند و در تشییع جنازه حضور یابند. صاحب عزا در آن شرایط خاص نمی تواند به همه خبر بدهد و لذا ما این مسئولیت را انجام می دهیم.
۲ . معمولاً در هیچ جایی برای سفرهای زیارتی و ازدواج و … با پیامک خبررسانی نمی کنند. مگر اینکه آن شخص بخواهد ولیمه و ناهار بدهد و همه را دعوت کند که در آن صورت با کمال میل این کار را انجام می دهیم.
۳ . هزینه پیامک را باید از صاحبان پیام دریافت کنیم که همین الان هم برای ارسال پیامک های تشییع جنازه با مشکل روبرو هستیم و متاسفانه بعضی از بازماندگان کم لطفی می کنند و از پرداخت مبلغ ناچیز حق پیامک خودداری می کنند و لذا بنده باید از جیبم پرداخت نمایم.
با این توضیحات، لطفاً این بار هم نظر خود را بنویسید.

سلام من هم با پیشنهاد آقای آزموده موافقم خصوصا پیشنهاد ۲ .

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

با عر ض سلام و ادب و احترام خدمت بزرگمرد بی ادعا ی روستای بالاده آقای آزموده عزیز و بزرگوار مردی که شاید هیچ گونه منتی در مورد این همه زحمت ندارد.
بنده هم به سهم خودم این مصیبت بزرگ را اولاً به پسران عزیزش آقا حسینعلی آقا مجید و آ قا سعید دوست داشتنی و دختران دلبندشان و همچنین همسر مکرمه ایشان که واقعاً در طی این مدت که ایشان بیمار بودند با تمام توان زحمت کشیدند، تسلیت عرض می کنم. انشا الله روحشان با امیرالمومنین علی (ع) محشور باد و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند منان خواستاریم.
………………………………………………..
سادوا: جناب موسوی تیله بنی سلام. از محبت همیشگی شما نسبت به سادوا و خودم بسیار سپاسگزارم. امید که برای آبادانی فرهنگی دیارمان، دست های پر مهر خود را در دستان یکدیگر بفشاریم و قدم های هر چند کوچک هم را به گام های بلندی تبدیل کنیم. ما اگر زحمتی هم می کشیم بخشی از وظیفه فرهنگی ما هست که در مقابل بزرگی مردم عزیز دیارمان چیزی به حساب نمی آید.
ارادتمند شما/ آزموده

سلام آقای آزموده. نرخ هر پیام تشییع جنازه حدوداً چقدری می شود؟
سید علی ساداتی.
………………………………………………
سادوا: معمولاً برای « ۲ پیام » که برای تشییع جنازه ارسال می شود، مبلغ ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان دریافت می شود. که حدود ۶۵% از این مبلغ توسط مخابرات دریافت می شود و باقیمانده نیز صرف هزینه های سامانه و شارژ مجدد آن می گردد. البته برای بعضی از متوفی ها که کس و کاری ندارند (سه مورد در سال ۱۳۹۱) رایگان ارسال می کنیم و متاسفانه بعضی از بستگان متوفی ها نیز پس از تشییع جنازه، پرداخت این مبلغ را فراموش می کنند که چون پول سامانه سادوا به نوعی « بیت المال » به حساب می آید یقیناً برای میّت و کسی که پرداخت نمی کند مشکل شرعی خواهد داشت.

با عرض سلام لطفا لیستی از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی بالاده را تهیه کنید و در سایت قرار دهید تا با مهندسان کشاورزی بالاده بیشتر آشنا شوم. با آرزوی موفقیت.
………………………………………..
سادوا: چنانچه یکی از دوستان این زحمت را تقبل کند ما نیز آن را منتشر می کنیم. تهیه این لیست با توجه به مشغله های فراوان ما، برایمان امکان پذیر نیست.

محمد رضا نظری قلعه گفت

با سلام مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض مینمائیم