اعزام آقای احمد نظری به عنوان سرپرست تیم بدمینتون استان مازندران به مسابقات کشوری

 

آقای احمد نظری که پیشتر خبر انتصاب ایشان به عنوان رئیس هیئت بدمینتون شهرستان بهشهر در چهل چنته منعکس شده بود، این بار به عنوان سرپرست تیم های پایه ی بدمینتون استان مازندران به مسابقات جوانان کشور که در قزوین برگزار شد، اعزام گردید.

آقای نظری که از اهالی روستای پایین ده منطقه دوسرشمار بخش چهاردانگه ساری و ساکن روستای شهیدآباد شهرستان بهشهر می باشند، با حکم سرپرستی و مربیگری از جانب دبیر محترم هیئت بدمینتون استان مازندران جناب آقای علی محمد قاسی به این مسابقات اعزام شدند.

 

مسابقات قهرمانی بدمینتون جوانان کشور از تاریخ ۲۹ آبان الی ۳ آذر و با حضور ۲۳ استان از سراسر کشور، در قالب دو رده ی تیمی و آزاد در استان قزوین برگزار شد. تیم اعزامی استان مازندران که متشکل از ۷ بدمینتون باز جوان در دو رده ی تیمی و آزاد، به سرپرستی و مربیگری آقای نظری در مجموع در رده تیمی به مقام دهم و در رده ی آزاد و قسمت دوبل تا یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

ضمن تبریک به آقای نظری و خانواده ی ایشان، موفقیت روز افزون ایشان در عرصه ی ورزش و زندگی را از خداوند خواسته و امیدواریم تا ایشان را در عرصه های بالاتر ورزش ببینیم.

لازم به ذکر است که آقای احمد نظری مدیر وبلاگ وزین پیراسو ی پایین ده می باشند که به همراه دیگر رسانه های منطقه ی دوسرشمار در اعتلا و زنده نگه داشتن فرهنگ منطقه ی دو سرشمار می کوشند.

منبع: سایت وزین چهل چنته دوسرشمار

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۵ آذر ۱۳۹۰