انتخاب مهرانه چهاردهی نوجوان بالادهی برای شرکت در مسابقات بین المللی کاراته در ارمنستان / خانم مهرانه چهاردهی نوجوان بالادهی و قهرمان کاراته کشور در رشته کاتا و کمیته (سبک شیتو ریو شوکوکای یونیوندو) در مسابقات انتخابی نوجوانان کشور شرکت نموده و با پشت سرگذاشتن تمامی حریفان، مجوز حضور به مسابقات بین المللی کاراته نوجوانان در کشور ارمنستان را بدست آوردند.

در مسابقات بین المللی کاراته نوجوانان که از ۲۰ آذر ۱۳۹۳ در کشور ارمنستان آغاز می شود، نوجوانان قهرمان سایر کشورهای جهان نیز حضور دارند.

آقای شیدالله چهاردهی بالادهی پدر مهرانه چهاردهی در گفت و گو با مدیر سایت سادوای بالاده اعلام داشتند: مهرانه تاکنون در چندین مسابقه در سطح استان مازندران و داخل کشور، و همچنین در مسابقات انتخابی خارج کشور قهرمان شده و مدال طلا کسب کرده اند.

وی در باره اعزام دخترش به مسابقات جهانی ارمنستان گفتند: مهرانه در سال ۱۳۹۰ در مسابقات جهانی ایتالیا انتخاب شده بودند که بخاطر مشکلات مالی و هزینه زیاد آن سفر، موفق به شرکت در آن مسابقات نشدند. برای شرکت در مسابقات جهانی ارمنستان نیز با توجه به هزینه زیاد سفرهای خارجی، امکان تامین مالی و اعزام ایشان برای من و خانواده ام میسر نیست. اما نگرانی من این است که با توجه به استعداد و پشتکار و تمایل زیاد مهرانه برای شرکت در این مسابقات و با توجه به مشکل مالی بنده، او دلسرد شود و آینده ورزشی او نیز تحت تاثیر مشکلات مالی قرار گیرد و او نتواند استعدادهای ورزشی خود را بروز دهد.

لازم به ذکر است که خانم چهاردهی در کلاس دوم راهنمایی مشغول تحصیل بوده و در محله زیروان بهشهر ساکن هستند. سایت سادوا در سال ۱۳۹۰ به معرفی خانم چهاردهی پرداخته بود که می توانید این مصاحبه و هم چنین شرح مدالها و قهرمانی هایش را در لینک « مصاحبه با خانم مهرانه چهاردهی نوجوان بالادهی و قهرمان کاراته کشور » مطالعه کنید.

………………………………………………………………..

سایت سادوا: خانم مهرانه چهاردهی با توجه به نبوغ فراوانش در ورزش کاراته، از امیدهای آینده کشور برای شرکت در مسابقات جهانی و المپیک می باشد و امیدواریم با همراهی و حمایت شما مردم بزرگوار روستای بالاده و سایر همولایتیها، بتواند با کسب مدال طلا باعث افتخار کشور عزیزمان ایران گردد.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۰ آبان ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
ساداتی تیله بنی گفت

سلام تبریک فراوان و آرزوی موفقیت دارم

با سلام خدمت شما آقای آزموده عزیز و ضمن تبریک به مهرانه خانم و خانواده محترمشان اگر خدا راضی باشد کمکی از طرف «واوسرسلام» تقدیم خانواده خانم چهاردهی خواهد شد و ان شاءالله دوستان دیگر هم همکاری کنند تا این ورزشکار عزیز و پرتلاش به آرزوی خودشان برسند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز را در کشور ارمنستان به اهتزاز در آورند.

باید به این دختر خانم تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد. امیدوارم در آینده خبر موفقیت های بزرگتر ایشون رو اینجا داشته باشیم.

سلام با آرزوی موفقعت برای بچه نحل خودم (رگ ریشه خودم) وافتخار میکنم