۱۷ مهر ۱۳۹۳ مراسم بزرگداشت شهدای بخش چهاردانگه در کیاسر / سرگرد پاسدار سلمان حمزه ای، فرمانده سپاه مقاومت کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری ابراز داشت: جلسه ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه در بعدازظهر ۹ شهریور ۱۳۹۳ در محل بخشداری چهاردانگه برگزار شد و مقرر شد که یازدهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه در روز پنج شنبه  ۱۷ مهرماه ۱۳۹۳ در شهر کیاسر برگزار گرددد.

سرگرد حمزه ای در ادامه گفت: این جلسه با حضور آقای امینی بخشدار چهاردانگه و حجت الاسلام سیدی مسئول یادواره شهدای بخش چهاردانگه و آقای نوری راد مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر و ابراهیم ولاشی رئیس شورای بخش و دیگر مسئولان ستاد یادواره شهدا برگزار گردید و در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر، تاریخ قطعی همایش بزرگداشت شهدای بخش چهاردانگه مشخص شد و مقرر شد که یازدهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه در روز پنج شنبه مورخه ۱۷ مهرماه ۱۳۹۳ در شهر کیاسر برگزار گرددد.

 سرگرد حمزه ای در پایان گفت: همچنین در این جلسه کار گروه ها، گزارش فعالیت های خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این یادواره ارائه نمودند. همچنین قرار شد در جلسه بعد سخنران و مداح یادواره تعیین گردد. به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، پیش از این قرار بود که یازدهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه در روز ۳ مهرماه برگزار شود.

yadvarh-1

yadvarh-2

 …………………………………………………………..

سادوا: بخش چهاردانگه ساری با دارا بودن  ۹۵ روستا و یک شهر (کیاسر) تعداد ۱۹۵ شهید در دوران جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرد که ۳۴ شهید متعلق به منطقه دوسرشمار (روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل واوسر و واوسرنو) بوده و روستای بالاده با تقدیم ۲۰ شهید بیشترین تعداد شهدا را در بخش چهاردانگه دارد و امیدواریم به زودی شاهد برگزاری یادواره شهدای چهاردانگه در بالاده باشیم.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۲ شهریور ۱۳۹۳