اطلاعیه شورای اسلامی بالاده در باره ساخت و ساز بنا / شورای اسلامی بالاده در اطلاعیه ای از اهالی محترم بالاده درخواست کرد تا با توجه به لزوم رعایت حریم قانونی حریم روستا و جلوگیری از بروز هرگونه مشکلاتی در رابطه با ساخت و ساز غیر مجاز با شورای اسلامی بالاده هماهنگی نمایند. متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

اهالی محترم روستای بالاده . با سلام.

احتراماً پیرو نامه های مکرر اداره  بخشداری چهاردانگه در رابطه با رعایت قانون در هرگونه ساخت و ساز در حریم روستا به اطلاع اهالی محترم بالاده می رساند که با توجه به مفاد و مقررات قانونی، هر گونه ساخت و ساز بناهای مسکونی و غیرمسکونی می بایستی در حریم روستا و با رعایت حریم معابر، خیابانها، کوچه ها و نهرها و با اطلاع و هماهنگی با شورای اسلامی محل انجام گیرد. بدیهی است در صو رت مشاهده هر گونه تخلف، برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

همچنین جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکلاتی، خرید و فروش و تفکیک اراضی با نظارت شورای اسلامی انجام گیرد. در غیر این صورت هر گونه خرید و فروش و تفکیک اراضی فاقد اعتبار بوده و مورد تایید این شورا نمی باشد.

لطفاً جهت هماهنگی با آقای سیدرسول هاشمی عضو شورای اسلامی بالاده به شماره ۰۱۱۵۸۳۲۲۱۲۱  تماس حاصل فرمایند.

با تشکر / شورای اسلامی روستای بالاده

۱۷ مهر ۱۳۹۳

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۷ مهر ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
سیده مریم ساداتی گفت

اگر شورا واقعا پیگیر حریم راه ها و کوچه ها (به اندازه ۲ متر) هست، دو نمونه میگم تا شورا پیگیری کنه:
۱ . راه اصلی در میرخیل پشت منزل مرحوم میررحیم ساداتی خیلی تنگ هستش و لازمه اونجا عقب نشینی کنه.
۲ . در کمربندی جنوبشرقی (پایین منزل آقای خاسب و مشرق منزل آقانعمت آزموده)، یک آقایی (که زنش بالادهی هست) خونه ساخته و آبچکان سقفش توی خیابون هست و اصلا حریمی برای جاده نذاشته. نصف اون خونه باید تخریب بشه.
امیدوارم شورای بالاده نسبت به احقاق حق مردم تلاش بیشتری کنه.